جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
سید مرتضی کشمیری نماینده آیت الله سیستانی در اروپا

حوزه/ سید کشمیری گفت: ندای جهاد کفایی مرجعیت شیعه در واقع امتداد ندای امام حسین(ع) در روز عاشورا بود که در آن روز ندای «هل من ناصر ینصرنی» سر داد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام و المسلمین سید مرتضی کشمیری نماینده آیت الله العظمی سیستانی در اروپا و رئیس مرکز اسلامی امام علی(ع) در لندن روز گذشته گفت: حماسه جاودان کربلا برای احقاق حق و دفع ظلم و اجرای دین اسلام محمدی رقم خورد و امروز با نزدیک شدن به سالروز شهادت سیدالشهدا امام حسین علیه السلام و اصحاب ایشان به یاد شهدایی می افتیم که به ندای مرجعیت شیعه لبیک گفتند و تمام هستی خود را فدای دفاع از مقدسات عراق کردند.

وی افزود: مرجعیت شیعه از مردم خواست خاک و مقدسات و ناموس عراق را از دستان پلید پیروان بنی امیه حفظ کنند؛ چرا که این تبهکاران می خواهند کشور را تجزیه کنند و به بندگان خدا ظلم کنند و چهره اسلام را تخریب کنند.

سید کشمیری ادامه داد: ندای جهاد کفایی مرجعیت شیعه در واقع امتداد ندای امام حسین(ع) در روز عاشورا بود که در آن روز ندای «هل من ناصر ینصرنی» سر داد.

نماینده آیت الله سیستانی در ادامه سخنان خود از مردم عراق و مادران رزمندگان به خاطر لبیک گویی به ندای مرجعیت و آزادسازی شهرها از دست تروریست های تکفیری تشکر کرد و افزود: مردم غیور عراق تا زمانی که به توصیه های مرجعیت پایبند باشند، به خواست خدا پیروز خواهند بود چون مرجعیت خیر دنیا و آخرت مردم را می خواهد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha