پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام فرخ فال

حوزه/رئیس مجمع عمومی جامعه مدرسین گفت: حضور پرشور علما و مردم در مراسم تشییع آیت الله العظمی اردبیلی این پیام را می دهد که حوزه های علمیه و علما هیچگاه مردان وارسته را فراموش نخواهند کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام والمسلمین احمد فرخ فال صبح امروز در  حاشیه مراسم تشییع پیکر حضرت آیت الله موسوی اردبیلی در گفت و گو با  خبرنگار خبرگزاری «حوزه» گفت: این مرجع تقلید، از عالمانی بودند که علم و عمل را توامان داشتند و همیشه مورد وثوق امام (ره) و رهبری بودند.

وی افزود: حضرت آیت الله موسوی اردبیلی از یاران با وفا و صدیق امام(ره) بودند و در همه عرصه ها  به خصوص تبلیغی، علمی و فرهنگی پیشگام حرکت های انقلابی به شمار می آمدند.

مدیر حوزه علمیه استان قم بیان کرد: این عالم وارسته پس از انقلاب و در شرایط حساس اوایل انقلاب مسئولیت های سنگین و حساسی را پذیرفتند و دست یاری به سوی امام و نظام اسلامی دراز کردند و از همان ابتدا تمام تلاش خود را برای استقرار مبانی دینی در جامعه انجام دادند.

وی بیان کرد: همانگونه که مقام معظم رهبری در عیادت از ایشان و در پیام رحلت این عالم وارسته بیان فرمودند: مرحوم آیت الله العظمی اردبیلی از یاران با وفای امام (ره)بودند که با خلوص نیت و اخلاقی وارسته از انقلاب و نظام در همه عرصه ها دفاع کردند و این حضور پرشور علما و مردم در مراسم تشیع این پیام را می دهد که حوزه های علمیه و علما هیچگاه مردان وارسته را فراموش نخواهند کرد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha