شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام معصومی-مدیر پژوهش مدرسه آیت الله مدنی(ره) کاشان

حوزه/ مدیر پژوهش مدرسه آیت الله مدنی(ره) کاشان از برگزاری ۴۰ کارگاه آموزشی روش تحقیق در این مدرسه خبر داد.

حجت الاسلام معصومی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کاشان، گفت: تاکنون بالغ بر 40 کارگاه آموزش روش تحقیق با حضور اساتید و طلاب و با بهره مندی از اساتید حوزه علمیه قم  و کاشان، در مدرسه آیت الله مدنی(ره) برگزارشده است .

وی در ادامه از اهدای  بیش از 200 جلد کتاب در زمینه روش های آموزش، مقاله نویسی و پژوهش به اساتید و طلاب مدرسه آیت الله مدنی(ره) کاشان خبرداد و گفت: طراحی و برگزاری مسابقات آموزشی و پژوهشی برای ترغیب بیشتر اساتید و طلاب این مدرسه به امر پژوهش و تحقیق، مهمترین برنامه های در دست اقدام  می باشد .

حجت الاسلام معصومی ادامه داد: با توجه به این که اساتید مدارس علمیه  به طور مستقیم با طلبه ها ارتباط دارند اگر رویکرد پژوهش محوری داشته باشند، نتیجه بهتری در عرصه آموزش طلاب به دست خواهد آمد.

مدیر پژوهش مدرسه علمیه آیت الله مدنی(ره) کاشان با تاکید بر لزوم تامین منابع مالی برای تشویق و ترغیب طلاب به تحقیق و پژوهش، افزود: امیدواریم بودجه بیشتری به پژوهش به منظور بالا رفتن سطح علمی  طلاب اختصاص یابد.

حجت الاسلام معصومی با اشاره به اجرای برنامه های پژوهشی منسجم در مدارس، ابراز داشت: با ایجاد کارگروه هایی متشکل از اساتید مدارس علمیه می توان استعدادیابی طلاب را  اجراء کرد و به اهداف مورد نظر مقام معظم رهبری در حوزه  تحقیق و پژوهش  و نو آوری علوم اسلامی دست پیدا کرد.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha