جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
آیت الله نمازی- دیدار مسئولان بنیاد شهید اصفهان

حوزه/ حوزه/ نماینده ولی فقیه کاشان، آزاد سازی حلب را پیروزی اسلام بر کفر دانست و گفت: دلیل این که آمریکا و دولتمردان کاخ سفید کینه ایران را دردل دارند و درمورد برجام توطئه می کنند به خاطر قدرت و نفوذی است که جمهوری اسلامی درمنطقه و جهان دارد .

به گزارش خبرنگارخبرگزاری «حوزه» در کاشان، آیت الله عبدالنبی نمازی، ظهر امروز در درس خارج  خود در جمع اساتید و طلاب مدارس علمیه شهرستانهای کاشان و آران و بیدگل، در مدرسه علمیه آیت الله یثربی( ره ) به پیروزی ارتش سوریه در حلب اشاره کرد و گفت: خدا را شاکریم که ارتش اسلام در سوریه با همکاری نیروهای مردمی دربرابر آمریکا، انگلیس و کشورهای معاند عربی پیروز شد و تروریست ها سلاح های خودشان را  درحلب  کنار گذاردند.

وی در ادامه پیشروی ارتش عراق  با همکاری نیروهای مردمی این کشور را پیروزی اسلام دانست وخاطرنشان کرد: براساس تاکیداتی که امام راحل و مقام معظم رهبری  در ارتباط با وحدت مسلمین داشتند، درحقیقت این وحدت امروز باید در خاکریز اول جبهه جنگ بین حق و باطل در فلسطین، عراق و سوریه نمایان شود .

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان این که ایران  با پشتیبانی از ملت های عراق و سوریه دشمنان را به خاک ذلت کشاند، تصریح کرد: دلیل این که آمریکا  و دولتمردان کاخ سفید کینه ایران را دردل دارند و درمورد برجام توطئه می کنند به خاطر قدرت و نفوذی است که جمهوری اسلامی درمنطقه و جهان دارد .

تاکید بر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت

نماینده ولی فقیه در کاشان همچنین در دیدار با مدیرکل بنیاد و امور ایثارگران اصفهان با تاکید بر لزوم ترویج فرهنگ ایثار و شهادت درجامعه، گفت: مسئولین باید با همکاری بنیاد شهید و امورایثارگران با تشکیل کمیته ای تحت عنوان "کمیته ترویج فرهنگ ایثار و شهادت"، در کاشان، نسل جوان را با شهدا آشنا کنند.

عضو خبرگان رهبری با اشاره به مشکلات عدیده ایثارگران و خانواده های معظم شهدا، ابراز داشت: با توجه به این که والدین شهداء به دلیل کهولت سن و بیماری با مشکلات عدیده ای روبرو هستند، مسئولین باید به مشکلات آنان رسیدگی کنند.

آیت الله نمازی، بسیج شدن مردم کشورهای مسلمان در مقابل ظلم و استکبار را نشات گرفته از خون شهدای انقلاب اسلامی ایران دانست و یاد آورشد: شهدا با ایثارگری و رشادت های بی نظیر خود در راستای صیانت از اسلام و انقلاب و حفظ امنیت و تمامیت ارضی کشور، بالا ترین جایگاه را در نظام اسلامی دارند.

داریوش وکیلی، مدیرکل بنیادشهید و امورایثارگران استان اصفهان نیز در این دیدار با تشریع فعالیت های این نهاد، گفت: با تشکیل ستاد ترویج فرهنگ ایثار  و شهادت به دنبال  تغییر فرهنگ شهادت درجامعه هستیم .

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha