چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
بازدید مسئولان انجمن اسلامی چین از جامعه‌المصطفی اصفهان

حوزه/ مسئولان انجمن اسلامی چین، در ادامه بازدیدهای خود از واحدهای مختلف المصطفی(ص)، از واحد اصفهان بازدید و از نزدیک با فعالیت‌های آن آشنا شدند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، هیئتی به ریاست معاون دبیرکل انجمن اسلامی چین، ضمن بازدید از نمایندگی جامعه‌المصطفی(ص)، با «حجت‌الاسلام والمسلمین ملکی»، رئیس جامعه‌المصطفی(ص)- واحد اصفهان دیدار و گفت‌وگو کردند.

رئیس جامعه‌المصطفی(ص)- واحد اصفهان در این دیدار، ضمن تبریک ولادت با سعادت پیامبر اعظم(ص) و هفته وحدت و  اظهار خرسندی از حضور مهمانان، با تأکید بر سابقه ارتباط و تعامل دیرینه چین و ایران و روابط خوب این دو کشور، به معرفی نمایندگی اصفهان پرداخت و اظهار نمود: با تکیه بر سیره پیامبر اکرم(ص) و رویکرد وحدت و تقریب بین‌المذاهب، می‌توانیم پذیرای شمار بیشتری از طلاب چین باشیم.

در ادامه، معاون دبیرکل انجمن اسلامی چین ضمن اظهار خرسندی از فعالیت‌های المصطفی(ص) و روحیه بانشاط طلاب چینی، دلیل سفرش را ارتباط بیشتر با المصطفی(ص) و زمینه‌سازی فعالیت طلاب چینی در برگشت به چین اعلام داشت و استمرار این دیدارها را خواستار شد.

در این بازدید، اعضای انجمن اسلامی چین با شماری از طلاب چینی ملاقات کردند و در جریان وضعیت آموزشی آنها قرار گرفتند و از وضعیت طلاب چینی در این نمایندگی ابراز خرسندی نمودند.

در پایان، طرفین به رسم یادبود و تحکیم روابط، به یکدیگر  هدایایی فرهنگی اهدا نمودند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha