پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
تصاویر/ کنگره نکوداشت آیت الله العظمی  مظاهری

حوزه/با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، علما و فرمانده نیروی انتظامی کشور از۳۶ جلد عنوان کتاب و تالیفات حضرت آیت الله مظاهری درکنگره نکوداشت این مرجع عالی قدر رونمایی شد.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از اصفهان، در پایان مراسم نکوداشت مرجع عالی قدر حضرت آیت الله مظاهری که در تالار اهل بیت(ع) اصفهان برگزار شد، با حضور آیت الله استادی، دبیر شورای عالی حوزه های علمیه، صالحی امیری، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، سردار اشتری، فرمانده انتظامی کشور، استاندار و شهردار اصفهان، آیت الله طباطبایی نژاد، آیت الله موسوی جزایری، اعضای شورای اسلامی شهر  از36 جلد عنوان کتاب و تالیفات حضرت آیت الله مظاهری درکنگره نکوداشت این مرجع عالی قدر رونمایی شد

 این تالیفات در زمینه فقه، حدیث، مسائل اعتقادی، سیره اهل‌بیت رجال اقتصاد اسلامی و اخلاق اسلامی به رشته تحریر در آمده و بیش از 36 عنوان کتاب را شامل می‌شود.

رساله توضیح المسائل جوان و نوجوان، استفتائات حج عمره، ولایت فقیه و حکومت دینی و رساله استفتائات تعدادی از تالیفات آیت الله مظاهری در حوزه فقه است.

در حوزه حدیث، شرح و تفصیل دعای کمیل، شرح و تفصیل دعای سحر و مناجات شعبانیه، شرح دعای عهد و فلسفه دعا از جمله تالیفات رئیس حوزه علمیه اصفهان است.

در بخش مسائل اعتقادی اسلام آئین رستگاری، معاد سرنوشت انسان و در بخشاخلاق، دانش اخلاق اسلامی، عوامل کنترل غرائز، اخلاق در خانه، فضائل و رذائل اخلاقی، خانواده در اسلام و به سوی حق مهمترین عناوین تالیف شده آیت الله مظاهری است

همچنین تمبر یادبود آیت الله مظاهری ظهر امروز در حاشیه کنگره بزرگداشت رئیس حوزه علمیه اصفهان و با حضور مسؤولان کشوری و استانی رونمایی شد.

گفتنی است، برخی از لوح‌های تقدیر ارسال شده از سوی اشخاص، ادارات و علما به کنگره نکوداشت حضرت آیت الله مظاهری نیز در این مراسم قرائت شد.

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha