شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
رسول زرگرپور استاندار اصفهان

حوزه / حضرت آیت الله مظاهری فقیهی اخلاقی، مصلحی دوراندیش و اعتدالی، مرجعی وحدت بخش و امیده دهنده و هدایتگر و مورد رجوع مسئولان تراز نخست کشور هستند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از اصفهان، رسول زرگرپور، پیش از ظهر امروز در کنگره بزرگداشت حضرت آیت الله مظاهری که در سالن همایش موسسه اهل البیت(ع) اصفهان برگزار شد، با قدردانی از حضور عالمان دین، مسئولان کشوری و لشکری، اظهار داشت:برگزاری این برنامه نکوداشت ذره ای ادای دین به معظم له است.

وی تصریح کرد: حضرت آیت الله مظاهری، فقیهی اخلاقی، مصلحی دوراندیش و اعتدالی، مرجعی وحدت بخش و امیده دهنده و هدایتگر و مورد رجوع مسئولان تراز نخست کشور است.

استاندار اصفهان افزود: اشتیاق و علاقه مندی مسئولان کشور به ملاقات و کسب فیض از محضر این مرجع تقلید در سفر مسئولان به اصفهان نمایان است.

زرگرپور افزود: مسئولان اجرایی کشور وقتی به اصفهان سفر می کنند، یکی از اصلی ترین برنامه های خود را دیدار با معظم له قرار می دهند و از نصایح و تذکرات ایشان استفاده می کنند و از اشراف ایشان به مصالح استان، منطقه و کشور ابراز شگفتی می کنند.

وی خاطرنشان کرد: معاون اول رئیس جمهور علاقه مند به حضور در این کنگره بودند، اما به دلیل حضور در جلسه اقتصادی ریاست جمهوری، این امکان میسر نشد.

انتهای پیام/313/33

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha