جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام نبویان

حوزه/ معاون فرهنگی مجمع تقریب مذاهب اسلامی گفت: اگر شیطنت های استکبار و معضلات دامن گیر امت اسلام از جمله فعالیت های شیعه انگلیسی و سنی آمریکایی نبود، امروز جهان اسلام در وحدت، انسجام و اتحاد بیشتری به سر می برد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، حچت الاسلام والمسلمین سید محمود نبویان شامگاه پنج شنبه در آیین چهارمین جشنواره ملی شعر رسول مهربانی در جمع اساتید و فرهیختگان شعر و ادبیات فارسی و میهمانان خارجی حاضر در این جشنواره اظهار داشت: امروز اسلامی مورد هدف استکبار جهانی و هجمه های مختلف گروه های تکفیری و سلفی، داعش و القاعده قرار گرفته است تا با ایجاد اختلاف و انشقاق در میان امت اسلامی آنها را از یک دلی و وحدت دور کرده و بر متن آن ضربه وارد کنند.

وی ادامه داد: شعر به عنوان زبانی گویا و شیوا می تواند عامل وحدت و انسجام بیش از پیش امت اسلام با محوریت رسول مکرم اسلام، دین اسلام و اهل بیت عصمت و طهارت قرار گیرد.

حجت الاسلام و المسلمین نبویان ادامه داد: امروز دشمن با ایجاد اختلاف و شبهه افکنی به دنبال قطع رابطه مبدأ و معاد در میان امت واحده اسلامی است و آمریکا و رژیم صهیونیستی بازی گردان اصلی این سناریو می باشند، لذا توجه و تأکید بر اشتراکات اسلامی می تواند عامل و محرک مطلوبی برای از بین بردن دسیسه ها و شیطنت های تفرقه افکن باشد.

انتهای پیام  313/17

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha