جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
دوره آموزشی آسیب های فضاهای مجازی در کاشان

حوزه/ نخستین دوره آموزشی آسیب های فضاهای مجازی با حضور بیش از ۶۰ نفر از اساتید کاشانی آغاز شد.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کاشان، حجت الاسلام اسماعیلی در نخستین دوره آموزشی «آسیب های فضاهای مجازی» به آسیب ها و راه کارهای این فضا اشاره کرد و گفت: قطعا وقتی دشمن ابزاری رایگان مانند تلگرام در اختیار جوانان قرار می دهد، به دنبال اهداف و منافع خود که ضربه زدن به بنیاد خانواده، اجتماع و نظام است، می باشد.

وی با بیان این مطلب که شبکه هایی همچون تلگرام با هدف شنود اطلاعات افراد، ارگان ها و مراودات فردی در ایران، طراحی شده است، اظهار داشت: مردم به خصوص جوانان باید از این خطرات آگاه شوند، چراکه به دنبال تخریب افکار عمومی و ایجاد رابطه حرام میان جوانان می باشند.

معاون پژوهش حوزه علمیه کاشان با بیان این مطلب که ساختمان امنیتی آمریکا در مساحتی بالغ بر 9 هکتار برای تحلیل داده ها ساخته شده است، ابراز داشت: دشمن با دریافت ذائقه مردم ایران، راهکارهای لازم را از زبان خود آنان برای آزادی بیشتر در کشف حجاب و مباحث دیگر مطالبه می کند.

برپایه این گزارش، نخستین دوره آموزش آسیب های اینترنت و فضای مجازی به همت مرکز امور صیانتی حوزه و با همکاری معاونت آموزش حوزه علمیه کاشان، از امروز به مدت سه روز و با حضور اساتید مدارس علمیه کاشان و آران و بیدگل در حال برگزاری است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha