شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی-لرستان

حوزه / نماینده ولی فقیه در استان لرستان گفت:تبعیت مردم از ولی فقیه عامل مهم خلق حماسه یوم الله ۹ دی بود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از لرستان؛حجت الاسلام والمسلمین میر عمادی در جلسه برنامه ریزی مراسم ۹ دی شهرستان خرم آباد که در دفتر نماینده ولی فقیه در استان برگزار شد افزود:میثاق امت با ولایت و رهبری و تبعیت محض از فرامین معظم له موجب شد تا نقشه های دشمنان نطام در ۹ دی ۸۸ بی تعبیر باقی بماند و بار دیگر اقتدار و عظمت ایران اسلامی در تقویم ثبت شود.

وی با اشاره به اینکه مردم بابصیرت ایران اسلامی با حضور به موقع خود در این روز موجب یاس و ناامیدی دشمنان نظام و انقلاب شدند تصریح کرد:۹ دی روز میثاق امت با ولایت و رهبری است و یکی از ماندگارترین روزها در تاریخ انقلاب اسلامی است.

امام جمعه خرم آباد با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب با تقوا،با بصیرت و هوشیاری کشتی انقلاب را در برهه های حساس به سمت کمال و آرامش هدایت می نمایند خاطر نشان کرد:مردم مومن و انقلابی ایران اسلامی همواره تا پای جان در دفاع از ولایت و آرمانهای انقلاب اسلامی استواو ایستاده اند و اجازه هیچ گونه دخالتی را به دشمنان اسلام و انقلاب برای دخالت در سرنوشت امور کشور را نخواهند داد.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با بیان اینکه دشمنان انقلاب اسلامی از همان سالهای پس از پیروزی انقلاب و تسخیر لانه جاسوسی استکبار جهانی تلاش کردند با هر مکر و حیله ای برای ضربه زدن به انقلاب استفاده کنند افزود:در فتنه سال ۸۸ نیز دشمنان به بهانه های واهی سعی کردند کیان انقلاب اسلامی را خدشه دار کنند اما با لطف الهی و رهبری داهیانه مقام معظم رهبری خواب های دشمن بدون تعبیر باقی ماند.

وی با اشاره به اینکه در تقابل حق و باطل اراده خداوند غالب و پیروز است افزود:در فتنه سال ۸۸ نیز عده ای نه تنها حاضر نشدند راجع به بصیرت و فتنه صحبت کنند بلکه راه را اشتباه رفتند و فریب خوردند و موجبات گمراهی خود را رقم زدند.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان بیان داشت:افرادی که در زمینه اعتراض در فتنه ۸۸ حضور داشتند از عواملی بودند که دشمن برای ضربه زدن به انقلاب از استفاده کرد.

وی با اشاره به نفوذ دشمن در ستاد انتخابات سران فتنه نیز گفت:باید با افزایش بصیرت و آگاهی از نفوذ دشمن در کشور جلوگیری کرد و همواره استکبار ستیز و دشمن شناس بود.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان با اشاره به اینکه مراسم یوم الله ۹ دی با شکوه و حضور گسترده مردم در حوزه علمیه کمالیه خرم آباد برگزار خواهد شد یادآور شد:مردم مومن و انقلابی ایران اسلامی در این روز بار دیگر با ولایت و رهبری میثاق خواهند بست.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha