پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
بصیرت

حوزه/ مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان لرستان از برگزاری نشست ها و گفتمان های بصیرتی ویژه حماسه ۹ دی در این کانون ها با حضور مبلغان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از لرستان، حجت الاسلام سید علی موسوی، ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه نهادینه کردن فرهنگ ولایت پذیری و ارتقاء بصیرت دینی و سیاسی از مهمترین شاخصه های حماسه ۹ دی است گفت: ارتقاء روحیه استکبار ستیزی و دشمن شناسی و عمق بخشی به آموزه های معنوی باید در راس اجرای برنامه های حماسه ۹ دی قرار گیرد.

وی با بیان اینکه نظام مقدس جمهوری اسلامی در سایه سربلند بیرون آمدن مردم ولایی و انقلابی از این حماسه تثبیت شد افزود:در این رویداد عظیم و تاریخی اوج ولایت مداری،اقتدار و عظمت ایران اسلامی به رخ جهانیان کشیده شد.

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان لرستان با اشاره به خطر نفوذ دشمن، تصریح کرد:مهمترین راه مقابله با نفوذ دشمن ارتقاء بینش دینی و سیاسی مردم بخصوص نسل جوان در مقابل هجمه های دشمنان اسلام و انقلاب است.

حجت الاسلام موسوی در ادامه برگزاری سلسله نشست های معرفتی و بصیرتی ویژه حماسه ۹ دی را از جمله مهمترین برنامه های این روز در کانون های فرهنگی هنری مساجد برشمرد و گفت:در این روز  مبلغان با ایراد سخنرانی، برگزاری نشست های معرفتی و بصیرتی با موضوع ۹ دی و میثاق امت با ولایت، به روشنگری و تبیین این حماسه بزرگ در بین مردم می پردازند.

وی در پایان بیعت دانش آموزان روستایی با ولایت و رهبری و برگزاری نمایشگاه هایی با موضوع اقتصاد مقاومتی را از جمله مهمترین برنامه های سالروز حماسه ۹ دی در کانون های فرهنگی هنری مساجد برشمرد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha