سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
آزاداندیشی

معاون پژوهش حوزه علمیه خواهران استان لرستان از برگزاری کرسی آزاد اندیشی با موضوع وحدت حوزه و دانشگاه برای خواهران طلبه مدرسه علمیه معصومیه (س) خرم آباد خبر داد.

خانم زهرا صالحی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خرم آباد با اشاره به اینکه  این کرسی ۲۷ آذر روز وحدت حوزه و دانشگاه با حضور طلاب و اساتید حوزه و دانشگاه برگزار می شود افزود:در این برنامه راهکارهای تعامل حوزه و دانشگاه برای پیشبرد معنوی و توسعه فرهنگی جامعه بررسی خواهد شد.

وی همچنین با اشاره به برگزاری کرسی آزاد اندیشی با موضوع اشتغال بانوان با عنوان "مدیر یا مادر "برای طلاب مدرسه علمیه معصومیه (س) خرم آباد خبر داد و گفت:این کرسی نیز با حضور طلاب و اساتید حوزه و با هدف راهکارهای ارائه نقش   بانوان در زندگی شخصی و شغلی برگزار شد.

معاون پژوهش حوزه علمیه خواهران استان لرستان در ادامه از برگزاری همایش اعجاز قرآن با هدف ترویج و نهادینه کردن فرهنگ قرآنی در مدوسه علمیه نجمیه شهرستان ازنا خبر داد و گفت:این همایش نیز با  شرکت اساتید و طلاب برگزار شد.

صالحی در پایان از برگزاری نمایشگاه کتاب در هفته پژوهش در برخی مدارس علمیه خواهران استان لرستان خبر داد و گفت:در هفته پژوهش در مدارس علمیه معصومیه (س) خرم آباد،الزهرا (س) پلدختر و فاطمه الزهرا (س) کوهدشت نیز نمایشگاه کتاب با هدف نهادینه کردن فرهنگ مطالعه و معرفی منابع پژوهشی برای طلاب برگزار شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha