پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی-لرستان

حوزه / نماینده ولی فقیه در استان لرستان گفت: بسیج پرورش یافته مکتب سرخ حسینی و قیام عاشورا است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از لرستان؛حجت الاسلام والمسلمین سید احمد میر عمادی ظهر امروز در جمع نخبگان بسیجی در بیت امام جمعه با اشاره به اینکه تبعیت از ولایت از مهمترین شاخصه  بسیجیان مخلص و فداکار است افزود:بسیجیان با اخلاص،ایستادگی و روحیه ایثار و شهادت همواره در دفاع از کیان اسلام و ارزشهای والای انقلاب جان خود را هم در طبق اخلاص خواهند گذاشت.

وی با اشاره به اینکه در طول ۳۷ سال از عمر انقلاب اسلامی همواره شاهد خدمت خالصانه و پررنگ بسیجیان به نظام جمهوری اسلامی هستیم تصریح کرد:حضور بسیجیان در دوران دفاع مقدس، در جهاد سازندگی و ایجاد بصیرت و روشنگری در جامعه تنها نمونه ای از حضور فعال این نیروی مخلص و ولایی است.

امام جمعه خرم آباد با اشاره به اینکه امروز بسیج نیاز ضروری کشور است افزود: امروز گستره بسیج و حزب الله در یمن، سوریه، لبنان، عراق نیز وحشت و ترس دشمنان اسلام را به همراه دارد.

حجت الاسلام والمسلمین میر عمادی با اشاره به اینکه روحیه و تفکر بسیجی برای خدمت به نظام راهگشا و گره گشای مشکلات کشور است افزود:روحیه بسیجی باید همراه با خستگی ناپذیری باشد و این روحیه را در بین آحاد جامعه نهادینه کند.

وی در پایان با اشاره به اینکه بسیج تجلی ارزش های عاشورایی در جامعه است، تصریح کرد: بسیجیان در این روزها نیز با روحیه خدمت، در موکب های اربعین حسینی یک بار دیگر شکوه و اخلاص دین اسلام و مکتب تشیع را در جهان به نمایش گذاشتند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha