سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
آیت الله العظمی مکارم

حوزه/ حضرت آیت الله مکارم شیرازی با اشاره به اینکه بسیج، رشد جهشی چشمگیری داشته است گفتند: امروز کشور اسلامی و غیراسلامی هم نیاز به بسیج را احساس می کنند و با وجود بسیج، دشمن به جایی نمی رسد.

به گزارش خبرگزاری«حوزه»، حضرت آیت الله مکارم شیرازی امروز در دیدار سردارنقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین اظهار داشتند: از توضیحات سردار نقدی در خصوص فعالیت های بسیج بسیار خرسند شدم و احساس کردم، بسیج رشد جهشی چشمگیری پیدا کرده است و به سوی آفاق بلندی پرواز می کند.

ایشان اقدامات بسیج در جامعه را ضروری خوانده و تاکید کردند: امروز حتی کشورهای اسلامی و غیراسلامی هم نیاز به بسیج را احساس می کنند.

این مرجع تقلید به دلایل موفقیت بسیج این گونه اشاره کردند: انگیزه بسیج یک انگیزه الهی است و یک انگیزه فوق العاده قوی که باید مسئولان از این انگیزه معنوی استفاده بیشتری ببرند.

حضرت آیت الله مکارم شیرازی افزودند: حضور جوانان به عنوان قاطبه بسیج و محدود نبودن بسیج به قشر خاصی از جمله دلایل دیگری است که سبب شده تمام جامعه را در برگرفته و موجب پیشرفت کار بسیج شده است.

معظم له با اشاره به گزارش رئیس سازمان بسیج مستضعفین خاطر نشان کردند: امروز بسیج تنها نظامی نبوده و عرصه های فرهنگی، اقتصادی، بهداشتی و ... را شامل می شود که همین امر باعث افتخار بسیج گردیده است.

 این مرجع تقلید به اقدامات دشمن اشاره نموده و گفتند: امروز بسیج باعث شکست دشمن گردیده و یقینا دشمنان با وجود بسیج به جایی نخواهند رسید، چرا که بسیجیان کارهای دشمن را در صحنه های گوناگون خنثی می کنند.

ایشان بسیج را مجموعه پر ارزش خوانده و با تاکید بر تسخیر تمام فضاهای جامعه توسط بسیجیان اظهار داشتند: موفقیت های بسیج را به تمامی بسجیان عزیز تبریک گفته و مسئولان بسیج را به اطلاع رسانی کافی به افکار عمومی توصیه می کنم تا مردم قدر بسیج را بیش از پیش بدانند.

معظم له در پایان عنوان نمودند: یکی از اقدامات خوب بسیج این است که نیروهای خودش را تربیت کرده و این(حلقه های صالحین) خیلی خوب است که محیط بسیج تربیت گر خود افراد بسیجی است.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha