جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
آیت الله حبیب الله مهمان

حوزه/ نماینده مردم خراسان شمالی در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به ظرفیت های بسیج در جامعه اسلامی گفت: باید در حال حاضر ویژگی‌های منحصربه‌فرد و توانمندی های بسیج برای تمام اقشار جامعه تبیین شود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خراسان شمالی، آیت الله حبیب الله مهمان نواز عصر امروز در دیدار فرماندهان و بسیجیان استان به مناسبت هفته بسیج، با قدردانی از زحمات و خدمات رسانی های بسیجیان در نظام اسلامی، اظهار داشت: امروز هم نیروی مقاومت بسیج در عرصه‌های مختلف جامعه باید با قدرت، نقش ‌آفرینی خود را ادامه دهد.

وی با اشاره به اینکه بسیج به عنوان شجره طیبه‌ ای است که تمام توان خود را برای ارتقای نظام اسلامی به کار گرفته، افزود: نیاز امروز کشور حرکت جهادی با روحیه بسیجی برای حمایت از محرومان و رفع مشکلات معیشتی نیازمندان است که در تمام این سالها بسیج همواره در خط مقدم این گونه فعالیت ها بوده است.

عضو مجلس خبرگان رهبری بیان داشت: استمرار حرکت رو به جلوی نظام اسلامی در واقع درگرو شناخت این نیروی مردمی و مولود انقلاب اسلامی است که در سال های دفاع مقدس با ایثار و فداکاری از جان و مال خود گذشتند و جلوی دشمنان با اقتدار تمام و محکم ایستادند.

وی خاطرنشان کرد: این نیروی مردمی پس از هشت سال دفاع مقدس نیز با توکل به خداوند و گوش به فرمان فرماندهی کل قوا، در عرصه‌های فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و علمی خدمات‌ رسانی کرده اند.

انتهای پیام/

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha