شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
 حضرت آیت الله سبحانی

حوزه/ حضرت آیت الله سبحانی گفتند: مدیران و مسئولان، به ویژه وزارت ارتباطات وظیفه دارند تا در حفظ جوانان و عدم تخریب ارزش ها در میان فرزندانمان نقش و وظیفه خود را به خوبی ایفا نموده و لازم است در این حوزه برنامه ریزی نمایند.

به گزارش خبرگزاری«حوزه»، حضرت آیت‌الله سبحانی امروز در دیدار سردار نقدی ضمن ابراز خرسندی از تلاش های بی وقفه بسیج بیان کردند: آنچه امروز شنیدم، اطلاعات جدیدی در خصوص مجاهدت‌های بسیجیان بود که بسیار مرا خرسند و خشنود نمود.

وی ضمن تقدیر از حضور بسیج در عرصه تولید و کمک به نظام و مردم در عرصه اقتصادی بیان کرد: یقینا ملتی که بتواند روزی اش را خودش در بیاورد استقلال پیدا کرده و از اتکا به بیگانه بی نیاز خواهد شد.

با علمی کردن کشاورزی از هر دانه می‌توان 900 دانه برداشت کرد

این مرجع تقلید با ضروری دانستن علم و تجربه برای امر کشاورزی اظهار داشتند: الحمدلله بسیج هم در علم و هم در تجربه موفق عمل کرده  که  از تلاش های بسیج بسیار سپاسگذارم.

ایشان افزودند: بسیج کار ارزشمندی در علمی نمودن کشاورزی انجام داده و اگر کشاورزی ما علمی شود یقینا به قول الهی که در قرآن کریم تأکید شده است، از هر دانه می توان 900 دانه برداشت کرد.

استاد خارج فقه و اصول حوزه ضمن تأکید بر تقویت بعد اعتقادی بسیجیان یادآور شدند: انتظار داریم تا بسیجیان در برابر شبهات القایی که دشمنان در فضای مجازی برای انحراف جوانان ایجاد کرده اند ورود نموده و با ارتباط و تماسی که با طبقات مختلف جامعه دارند در حفظ و تقویت اعتقادات دینی جوانان کشورمان بکوشند.

 مسئولان باید در فضای مجازی به وظیفه خود عمل کنند

حضرت آیت‌الله سبحانی ضمن هشدار به مسؤولان مبنی بر توجه به فضای مجازی تأکید کردند: مدیران و مسئولان، به ویژه وزارت ارتباطات وظیفه دارند تا در حفظ جوانان و عدم تخریب ارزش ها در میان فرزندانمان نقش و وظیفه خود را به خوبی ایفا نموده و لازم است در این حوزه برنامه ریزی نمایند.

ایشان در پایان با اشاره به نقش ارزشمند بسیج در عرصه های گوناگون نظام اسلامی بیان کردند: بسیج الحمدلله هم در فضای دفاع مقدس و هم پس از آن نقش مؤثری داشته که امروز نیز در حوزه اقتصاد و فرهنگ فعالیت های ارزشمندی را انجام داده است که لازم است مسئولان قدر نعمت بسیج را بدانند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha