شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حضرت آیت الله نوری همدانی

حوزه/ متاسفانه در رسانه ها شاهد این هستیم که گویا در کشور دو جریان حاکم است، حال آنکه بایستی فقط یک مسیر و یک جهت باشد و آن هم میل به ولایت فقیه است .

به گزارش خبرگزاری«حوزه»، حضرت آیت الله نوری همدانی امروز در دیدار رئیس سازمان بسیج مستضعفین، اربعین را حرکتی بسیجی برشمرده و گفتند: عاشورا و اربعین یک مقطع زمانی محدود نبوده، بلکه مکتب، فرهنگ و فکر می باشد که میلیون ها انسان علیه استکبار جهانی فریاد می زنند.

این مرجع  تقلید، به خدمات ارزشمند بسیج اشاره نمود و اظهار داشتند: خدمات بسیج بسیار وسیع بوده و اخلاص، صفا و دلسوزی انقلابی گری بسیج، ارزشمند و بزرگ می باشد.

ایشان با اشاره به فرمایشات روز گذشته مقام معظم رهبری که مبنی بر انقلابی بودن تصریح کردند: هر حرکت و قیامی که به حفظ انقلاب کمک کند باید از آن دفاع نموده و حتما تقویت کنید.

این مرجع تقلید با اشاره به آیه 8 سوره منافقون تاکید نمودند: باید در راستای عزت و عظمت اسلام قیام نموده و مردم را در برابر دشمن آماده نمود.

معظم له7 اصل قرآنی را برای عظمت اسلام ضروری خوانده و در همین خصوص بیان کردند: ایمان،تقوا،حکومتی قوی، وحدت،قدرت نظامی و شناخت دشمن و راه های نفوذ آن اصولی است که همواره مورد تاکید قران کریم و فرهنگ اهل بیت(ع) بوده است.

ایشان در خصوص وحدت تاکید نمود: باید بدانیم محور خدا بوده و نباید اختلاف کرد چرا که تشدد اختلافات  موجب سقوط خواهد شد.

حضرت آیت الله نوری همدانی افزودند: متاسفانه در رسانه ها شاهد این هستیم که گویا در کشور دو جریان حاکم است، حال آنکه در کشور بایستی فقط یک مسیر و یک جهت باشد که آن هم میل به ولایت فقیه مشروعیت دارد.

ایشان همچنین به ضرورت قدرت نظامی و جهادی و سرآمدی در تجهیزات و امکانات دفاعی اشاره و بیان داشتند: راه های نفوذ دشمن را بایستی به طور دقیق بشناسیم تا اسلام همواه عزیز و عظیم بماند.

این مرجع تقلید با ابراز خرسندی از دیدار با مسئولان بسیج تاکید نمودند: دوست داشتم فرصت بیشتری را برای استماع گزارش های بسیج داشتم، چرا که حرکت شجره طیبه بسیج بسیار عالی و مخلصانه بوده و روز به روز نتایجش عیان تر می گردد.

ایشان همچنین به مشکلات اقتصادی در کشور اشاره کرده و تاکید کردند: متاسفانه در کشور همه چیز گران تر شده و مردم می خواهند بیکاری رفع شود.کسی نیز اشراف و نظارت بر این گرانی ها ندارد.

معظم له  بسیج را در رفع مشکلات اقتصادی و اجتماعی کشور را ضروری دانسته و خاطر نشان کردند: الحمدلله بسیج موفق است و ضرورت حضور بیشتر بسیج در کشور احساس می شود، تا شاهد حل شدن بیش از پیش مشکلات مردم باشیم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha