پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
 آیت الله العظمی نوری همدانی

حوزه/ حضرت آیت الله نوری همدانی با محکوم کردن شدید مصوبه اخیر کنگره آمریکا اظهارداشتند: به بیان کارشناسان و صاحبنظران این مصوبه نقض برجام بوده و توقع ما از مسئولان این است که در برابر این بعدعهدی و عمل زشت سریعاً اقدام عملی انجام دهند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حضرت آیت الله نوری همدانی در ابتدای درس خارج فقه در مسجد اعظم با تشکر از حضور مردم در همایش بزرگ اربعين  گفتند: این حضور نشان داد که فرهنگ اهل بیت علیهم السلام است که مي تواند بشریت را بسوی سعادت برساند و موجب مجد و عظمت گردد.

این مرجع تقلید افزودند: پیام مهم حضور مردم در اربعين این است که جهانیان بدانند که مبارزه با ظلم و ظالم و استکبار و استعمار و همچنین دفاع از مظلوم که محور حرکت انبیاء و ائمه معصومین علیهم السلام بوده همچنان ادامه دارد.

ایشان  با محکوم کردن شدید مصوبه اخیر کنگره آمریکا  اظهارداشتند: به بیان کارشناسان و صاحبنظران این مصوبه نقض برجام بوده و توقع ما از مسئولان این است که در برابر این بعدعهدی و عمل زشت آمریکا سریعاً اقدام عملی انجام دهند.

حضرت آیت الله نوری همدانی گفتند:  البته باید بدانیم آمریکا ذاتش نیرنگ و دروغ و فريب کاری است، مردم ایران از سال 32 با فریبکار و خباثت آمریکا آشنا هستند و هرروز مردم ایران از آمریکا و غرب ضربه شدید خوردند.

ایشان با بیان این که عده ای که خوش بین به آمریکا هستند، حداقل تاریخ جنایات آمریکا نسبت به مردم ایران را مطالعه کنند این همان  کشوری است  با همان سیاست؛ پس هیچ وقت قابل اعتماد نیست،  ولی باید همه بدانند که آمریکا با همین سیاست فریب و بیدار شدن مردم کشور های جهان آن هیمنه دورغیش شکسته شد و روز بروز منفور تر می شود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha