جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام والمسلمین سیدحبیب الله موسوی

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان کرمانشاه گفت: حوزه های علمیه باید اهتمام جدی در گرامیداشت یوم الله ۹ دی داشته باشند، چرا که بصیرت افزایی از شاخصه های بارز حوزه انقلابی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام و المسلمین سیدحبیب الله موسوی، امروز در جلسه فصلی شورای عالی بسیج حوزه علمیه استان کرمانشاه که با موضوع "حماسه 9 دی و حوزه انقلابی" گفت: حوزه های علمیه باید اهتمام جدی در گرامیداشت یوم الله 9 دی داشته باشند، چرا که بصیرت افزایی از شاخصه های بارز حوزه انقلابی است.

مدیر حوزه علمیه استان کرمانشاه با تاکید بر اینکه باید سالروز ملی 9 دی ملت ایران اسلامی را احیا کرد، اظهار داشت: حماسه عظیم 9 دی 88 دارای عبرت های بسیاری است که باید برای همگان تبیین گردد.

این استاد حوزه افزود: بزرگداشت و گرامیداشت حماسه ملی 9 دی باعث می شود که دیگر شاهد تکرار ماجرای "جمل" و "نهروان" در کشور نباشیم.

مدیر حوزه علمیه استان کرمانشاه تاکید کرد: فراموش نکنیم که در جریان فتنه 88 تمامی دشمنان نظام از داخل و خارج همصدا شدند و اصل نظام اسلامی مدنظر آنها بود، اما به فضل خداوند و بصیرت ملت ایران در 9 دی همان سال تمام توطئه های پلید آنها خنثی شد.

این محقق حوزوی در ادامه با اشاره به اینکه دشمنان نظام هر روز و هر لحظه به دنبال دشمنی خود با نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند، گفت: این روزها تمدید تحریم ها به بهانه های مختلف اعم از هسته ای دیروز یا فناوری نظامی امروز، بهانه حقوق بشر و ...، همگی بهانه هایی برای ضربه زدن به نظام اسلامی است.

مدیر حوزه علمیه استان کرمانشاه اظهار داشت: این نکته باید مدنظر باشد که دشمن یک لحظه از اصل نظام کوتاه و غفلت نکرده و ذره ای از اهتمام اش برای ضربه زدن به این نظام مقدس نخواهد کاست.

وی عنوان کرد: ظهور، بروز و شدت حمایت های ماهواره ای، رسانه ای و حتی اقتصادی در فتنه سال 88 به عینه مشخص بود، اما ملت بصیر ایران درسی به فتنه گران دادند که تاریخ اسلام را تثبیت نمود و برای آیندگان، این برگ زرین انقلاب نقل خواهد شد.

حجت الاسلام و المسلمین موسوی با تاکید بر اینکه گرامیداشت سالروز حماسه ملی 9 دی باید باشکوه برگزار شود، افزود: دستهایی که برای 9 دی با جدیت وارد عمل می شوند و قلم هایی که تیتر زیبا و گیرا در این باره می نویسند و نیز خطبایی که مشوق بصیرت افزایی هستند، اینها حامیان اصلی یوم الله 9 دی می باشند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha