پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
حجت الاسلام مالکی ، مدیر مدرسه درس خارج بقیه الله اهواز،

حوزه/ مدیر مدرسه بقیه‌الله(عج) اهواز از تحصیل ۲۰۰ طلبه درس خارج حوزوی در این مدرسه خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، حجت‌الاسلام مالکی، مدیر مدرسه درس خارج بقیه‌الله(عج) اهواز، در اجلاسیه مدیران مدارس و معاونان حوزه علمیه خوزستان، به بیان گزارشی از درس خارج فقه و اصول آیت‌الله موسوی جزایری پرداخت و اظهار داشت: در سال تحصیلی جدید، سومین دوره درس خارج «اصول» آیت الله موسوی جزایری آغاز شده و هم‌اکنون در بحث «مقدمه واجب» هستیم.

وی، مدرسه بقیه‌الله(عج) را یکی از مدارس بزرگ استان برشمرد و افزود: در این مدرسه علمیه قریب به ۲۰۰ نفر تحصیل می‌کنند که با برنامه‌ریزی‌هایی تلاش داریم که دوره‌هایی را برای تعدادی از طلاب ممتاز درس خارج برگزار کنیم.

مدیر مدرسه درس خارج بقیه‌الله(عج) اهواز، تصریح کرد: هم‌اکنون ۸۰ نفر از مجموع طلاب درس خارج آیت‌الله موسوی جزایری، برای شرکت در دوره‌های مشاوره گزینش شده‌اند که بعد از ظهرها با حضور اساتید برجسته این فن، برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام مالکی، استفاده از منابع نگاشته شده توسط آیت‌الله العظمی مکارم شیرازی را یکی از آیتم‌های اصلی کلاس‌های مشاوره طلاب درس خارج دانست و اظهار داشت: یکی از منابعی که در مشاورات توسط اساتید حوزه خوزستان مطرح می‌شود مبحث «قواعد فقهیه» آیت‌الله مکارم شیرازی است.

مدیر مدرسه درس خارج بقیه‌الله(عج) اهواز، در پایان با اشاره به افتتاح ساختمان جدید این مدرسه، گفت: إن‌شاءالله کارهای پایانی ساخت این مدرسه رو به اتمام بوده و در آینده‌ای نزدیک به بهره‌برداری می‌رسد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha