جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
اجلاسیه معاونان تهذیب مدارس علمیه خوزستان

حوزه/ اجلاسیه معاونان تهذیب مدارس علمیه خوزستان با محوریت تبیین فعالیت‌های تهذیبی و اخلاقی مدارس علمیه، در سال تحصیلی ۹۶-۹۷ برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، اجلاسیه معاونان تهذیب مدارس علمیه خوزستان، در راستای تبیین فعالیت‌های تهذیبی مدارس علمیه سطح استان در سال تحصیلی ۹۶-۹۷، برگزار شد.

در این اجلاسیه که با هدف بررسی شیوه ارزشیابی فعالیت‌های تهذیبی و تبیین ضرورت راه‌اندازی شورای تهذیبی مدارس علمیه خوزستان اجرا شد، برنامه‌های سال آینده مدارس تبیین و اعلام شد.

بر اساس این گزارش، حجت الاسلام بزرگیان، معاون تهذیب حوزه علمیه خوزستان، با اشاره به فعالیت‌های جاری این معاونت، اظهارداشت: در سال تحصیلی جدید ۷ برنامه و دوره ویژه شامل «هویت صنفی طلبگی»، «مدیریت تحصیلی»، «مباحث اخلاقی»، «قرآن و حدیث»، «شهید مطهری»، «مباحث روانشناسی» و «مباحث سیاسی-بصیرتی» را برای طلاب خوزستانی در نظر گرفته‌ایم که إن شاءالله طبق برنامه‌ریزی زمان بندی شده، اجرا می‌گردند.

وی با تأکید بر اهتمام این معاونت به توسعه فعالیت‌های قرآنی در مدارس علمیه، گفت: إن شاءالله در نظر داریم با اجرای برنامه‌های متنوع قرآنی در طول ۳۶۵ روز سال فضای معنوی مطلوبی را در مدارس علمیه سطح خوزستان حاکم کنیم.

حجت الاسلام بزرگیان، از اعزام مربیان بصیرتی به مدارس علمیه خبرداد و افزود: در سال تحصیلی جدید با توجه به سیاست‌های معاونت تهذیب، در نظر داریم علاوه بر اعزام اساتید اخلاق، افرادی را هم تحت عنوان مربیان بصیرتی به مدارس علمیه اعزام کنیم تا إن شاءالله بینش سیاسی طلاب نیز تقویت گردد.

لازم به ذکر است در بخش پایانی این اجلاسیه، معاونین تهذیب مدارس علمیه خوزستان، به بیان نظرات و پیشنهادات خود برای هرچه بهتر برگزار کردن برنامه‌های جاری معاونت تهذیب حوزه علمیه خوزستان، پرداختند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha