جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
بحرین

حوزه / بحرینی ها در کنار افزایش فعالیت ها و تجمعات خیابانی خود در مخالفت با رژیم مستبد آل خلیفه، روز گذشته از فعالین مجازی دعوت به شرکت در کمپین شکست محاصره ۲۰۰ روزه منطقه دراز و منزل آیت الله عیسی قاسم با شناسه "#حصار_الدراز_۲۰۰" نموده بودند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، نيروهاي امنيتي آل خلیفه از صبح دیروز دوشنبه بر شدت کنترل امنیتی بسیاری از مناطق بحرین افزودند. پلیس بحرین و نیروهای امنیتی با هجوم وحشیانه به منازل شهروندان محتویات و اسباب منزل را تخریب نموده و بدون ارائه هیچ دلیل یا حکم قضایی اقدام به بازداشت مردم از خانه هایشان نمودند. این اقدامات نظامیان آل خلیفه که در طول پنج سال انقلاب مرم بحرین روزانه تکرار شده از دیروز تا بدین لحظه منجر به بازداشت بیش از 30 نفر در مناطق مختلف بخصوص منطقه بنی جمره گشته است.

همچنین حسین رضی از فعالین حقوق بشر اعلام کرد مزدوارن آل خلیفه با هجوم به خانه اى در منطقه "مدینة حمد" در  غرب این کشور، 6 نفر از اعضای خانواده اى شامل پدر، فرزندان و نوه های ذکور خانواده دستگیر شده اند که از لحظه باز داشت آنان تا کنون هیچ خبری از سلامت و محل بازداشت آنان در دست نیست.

بحرینی ها در کنار  افزایش فعالیت ها و تجمعات خیابانی خود در مخالفت با رژیم مستبد آل خلیفه روز گذشته از فعالین مجازی دعوت به شرکت در کمپین شکست محاصره 200 روزه منطقه دراز و منزل آیت الله عیسی قاسم با شناسه  "#حصار_الدراز_200"  نموده بودند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha