پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حمله نیروهای انگلیسی به منازل بحرینی ها

حوزه/ به گفته شاهدان عینی برخی از افسرانی که در حمله به خانه های مردم بحرین با آل خلیفه همکاری دارند به انگلیسی روان صحبت می کنند.

به گزارش سرویس بین الملل «حوزه»، برخی شاهدان عینی خبر دانده اند در عملیات های یورشی که مناطق مختلف بحرین شاهد آن است نیروهای انگلیسی حضور دارند.

بر این اساس نیرو های انگلیسی در یورش به منازل در شهرک بنی جمره  که از 2 روز پیش مورد حملات نظامی قرار گرفته است مشارکت دارند.

به گفته این شاهدان نیروهای آل خلیفه به همراه گروهی از افراد مسلح نقاب دار در یورش به خانه ها و از بین بردن اثاث منازل شرکت داشتند همچنین در این یورش ها مبالغ نقدی و وسایل الکترونیکی نیز به سرقت رفته است.

* مهاجمان دنبال زندانیان فراری هستند

به گفته اهالی، مهاجمان به ضرب و شتم اهالی منازل پرداختند و تعدادی را به شدت مجروج کردند. مهاجمان که به دنبال تعدادی از زندانیان بودند که چند روز قبل از زندان مرکزی فرار کردند اهالی منطقه را تهدید کردند در صورتی که زندانیان فراری را به آنها تحویل ندهند فرزندانشان را با خود خواهند برد.

به گفته شاهدان در میان یورش برندگان افسرانی حضور داشتند که به زبان انگلیسی روان صحبت می کردند و صحبت هایی بین نیرهای آل خلیفه با این افراد انگلیسی و نیز نقاب داران مسلح که قصد ایجاد رعب و وحشت با حمله به منازل مردم را داشتند رد و بدل می شده است.

همچنین در برخی صفحات تویتر به همکاری نیروهای آل خلیفه با نیروهای اطلاعاتی انگلیس در حمله به مناطق بحرین در جستجوی زندانیان فراری اقرار شده است و در صفحه معروف به  اسم الشاووش ذکر شده است نیروهای امنیتی انگلیس این عملیات را اداره می کنند و نیز به اختلاف بین انگلیس و آل خلیفه در سیاست های امنیتی اشاره شده است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha