چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
تصاویر جدید از اوضاع بحرین

حوزه / تمامی مناطق بحرین به خصوص مناطق شیعه نشین از دیروز مورد کنترل شدید امنیتی با ایجاد ایست های بازرسی قرار گرفته اند . صبح امروز بسیاری از دانش آموزان مجبور به طی مسیرهای طولانی با پای پیاده برای رسیدن به مدارس و عبور از ایست های بازرسی شده اند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، در پی ادعای دیروز وزارت کشور بحرین مبنی بر حمله مسلحانه به بازداشتگاه "جو" در شرق این کشور که باعث کشته شدن یک نگهبان و فرار ده زندانی شده است، تمامی مناطق بحرین به خصوص مناطق شیعه نشین از دیروز مورد کنترل شدید امنیتی با ایجاد ایست های بازرسی قرار گرفته اند .

برپایه گزارش های رسیده از بحرین، این امر باعث ایجاد ازدحام و ترافیک شدید و اختلال در رفت و آمد در خیابانها شده است . به  نحوی که خودروها بعضا ساعت ها در صفهای طولانی ایست بازرسی معطل شده و مورد تفتیش قرار گرفته و سرنشینان آنها بازجویی می شوند.

به همین علت صبح امروز بسیاری از دانش آموزان مجبور به طی مسیرهای طولانی با پای پیاده برای رسیدن به مدارس و عبور از ایست های بازرسی شده اند.

یادآور می شود روز گذشته نیروهای امنیتی آل خلیفه به تظاهرات و تجمع مسالمت آمیز مردم در منطقه "ستره" بحرین هجوم برده و تمامی منطقه و به خصوص مناطق مسکونی را غرق در گاز اشک آور کردند و تعدادی از تظاهرات کنندگان را نیز بازداشت نمودند.

این اقدامات نظامیان و مزدوران آل خلیفه همیشه با مقاوت مردمی مواجه شده و نیروهای امنیتی مجبور به عقب نشینی میگردند. اما برای انتقام از مردم تمامی مناطق را غرق در گازهای سمی و اشک آور می نمایند و همچنین تظاهرات کنندگان را مورد شلیک مستقیم سیلندرهای اشک آور قرار میدهند که باعث مجروحیت حاد آنان میگردد .

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha