جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
منطقه الدراز بحرین

حوزه/ نیروهای امنیتی آل خلیفه در ادامه اقدامات خود در سرکوب مردم و انقلاب آنها بالگردهای خود را بر فراز منطقه الدراز و منزل شیخ عیسی قاسم به پرواز در آوردند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» ، پس از ناکام ماندن یورش نیروهای امنیتی آل خلیفه به منزل آیت الله شیخ عیسی قاسم و حمایت مردم از این عالم مبارز بحرینی، نیروهای امنیتی آل خلیفه در ادامه اقدامات خود در سرکوب مردم و انقلاب آنها بالگردهای خود را بر فراز منطقه الدراز و منزل شیخ عیسی قاسم به پرواز در آوردند.

در این اقدام تحریک آمیز که در راستای جنگ روانی و ترساندن انقلابیونِ حامی شیخ عیسی قاسم صورت گرفت، 9 بالگرد نظامی آل خلیفه در اقدامی بی سابقه بر فراز منطقه الدراز به نمایش پرداختند.

فعالان سیاسی و اجتماعی بحرین می گویند این اقدام نوعی دیگر از جنگ روانی آل خلیفه علیه مردم این منطقه است که همچنان در مقابل منزل آیت الله عیسی قاسم تجمع کرده اند و هر روز در حمایت از ایشان تظاهرات می کنند.

این روزها محاصره همه جانبه و کنترل رفت و آمدها در الدراز توسط نیروهای امنیتی آل خلیفه در حالی ادامه دارد که هرلحظه احتمال حمله دوباره این نیروها به منزل شیخ عیسی قاسم وجود دارد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha