سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
آیت الله ناصری

حوزه / نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد گفت: آیت الله هاشمی از کسانی بود که بار پیشبرد نهضت مقدس امام خمینی(ره) را به دوش کشید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه»از یزد؛ آیت الله محمد رضا ناصری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد به مناسبت در گذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی پیام تسلیتی را صادر کرد.

متن کامل پیام به شرح زیر است:

إِنَّا للّه وإِنّا إِلَیهِ رَاجِعُونَ

رحلت مجاهد نستوه و یار دیرین امام و رهبری حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی موجب تأسف و تأثر عمیق گردید.

این مبارز خستگی ناپذیر که می توان ایشان را از امنای انقلاب اسلامی و از شاگردان و معتمدین مخلص و فداکار امام خمینی(ره) نامید با مسئولیت های بسیاری که به عهده داشت خدمات بسیار ارزشمندی را به اهداف انقلاب اسلامی ارائه نمود و در حقیقت یکی از کسانی بود که بار پیشبرد نهضت مقدس امام را به دوش کشید.

خدمات ایشان در مدیریت دفاع مقدس، ریاست مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری، ریاست جمهوری و ریاست مجمع تشخیص مصلحت نظام و غیره ستودنی و قابل تقدیر است.

اینجانب این ضایعه اسفناک را به پیشگاه مقام معظم رهبری، سلسله جلیله روحانیت، ملت بزرگ ایران اسلامی و خانواده مکرم ایشان و اخوان محترمشان تسلیت عرض می نمایم و برای آن مرحوم علو درجات و حشر با موالیان گرامش خاصه حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) از خداوند متعال مسئلت دارم.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha