جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
کتاب

حوزه/ مسئول واحد فرهنگی حوزه علمیه استان اصفهان از برگزاری مسابقه کتابخوانی با عنوان "بازگشت از نیمه راه"خبر داد.

حجت الاسلام و المسلمین  امیر حسین مستاجران در گفت و گو با خبرنگار «حوزه » در اصفهان درتشریح برنامه های فرهنگی در دست اقدام، اظهار کرد :واحد فرهنگی حوزه علمیه اصفهان  برای چند نوبت در طول سال تحصیلی مسابقات کتابخوانی را ویژه  طلاب و خانواده های آنان برنامه ریزی می نماید که  در این برنامه نیاز جامعه و طلاب در نظر گرفته می شود.

مسئول واحد فرهنگی حوزه علمیه استان اصفهان ابراز داشت: ما در سال تحصیلی 96-95 مسابقه کتابخوانی با عنوان «حوزه انقلابی »و با هدف آشنایی طلاب با ویژگی ها و شاخصه های انقلاب اسلامی و وظایف طلاب برای انقلابی ماندن در 20سوال طراحی و با استقبال خوب طلاب مدارس استان مواجه شد که پس از جمع آوری پاسخنامه ها و همزمان با24آبان ماه (روز کتابخوانی و کتابدار)نفرات برتر شناخته و از بین آنان افرادی بواسطه قرعه بعنوان برندگان مسابقه شناخته شدند  که کمک هزینه سفر زیارتی به مشهد مقدس از طرف معاونت تهذیب و تبلیغ به 10نفر از طلاب اهداء گردید.

وی در مورد مسابقه کتابخوانی به مناسبت دهه مبارک فجرامسال، ابراز کرد : این کتاب«اسناد»٬ «اسرار» و «ناگفته‌های» تعداد قابل توجهی از منتقدان و مخالفان حضرت آیت الله علی خامنه‌ای و جمهوری اسلامی است و به بررسی جریان‌ها و زندگی‌نامه شخصیت‌هایی پرداخته که طی 35 سال گذشته به منتقدان جدی رهبر جمهوری اسلامی تبدیل شده‌اند، در این کتاب بیش هزار و 200 سند دیده می‌شود.
حجت الاسلام مستاجران افزود: علی الفت پور نویسنده این  کتاب با یک اثر شاخص با عنوان. «بازگشت از نیمه راه» باری دیگر در حوزه نشر فعال شده است؛ کتابی که باز هم بصورت ناشر مولف منتشر شده تا سخت کوشی این نویسنده را مشخص نماید.

مسئول واحد فرهنگی حوزه علمیه استان اصفهان، زمان مسابقه کتابخوانی را از اول بهمن الی 30 بهمن ماه اعلام کرد و یادآور شد: کتاب بازگشت از نیمه راه پرتیراژترین اثر تاریخی انقلاب اسلامی و پرفروش ترین کتاب نمایشگاه بزرگ کتاب تهران است.

۳۱۳/۳۸

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha