پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
راهیان نور

حوزه/ دبیر ستاد "راویان روحانی" بر لزوم به روز کردن طلاب از حیث مباحث پژوهشی در تبلیغ تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» حجت‏ الاسلام آبیار در همایش" عبای خاکی" در قم با ذکر این مطلب که موسسه روایت سیره شهدا یک موسسه مستقل مردم نهاد است، گفت: اساس این موسسه به همت حجج اسلام ضابط و ماندگاری و... بر اساس مردمی بودن بنا شد و به همین خاطر دچار فراز و نشیب‏های مختلفی بود، ولی علم روایتگری و تربیت راویان دفاع مقدس هیچگاه خم نشده است.

وی گفت: امروز میراث ‏دار راویانی هستیم که با کمترین امکانات در مناطق مختلف دفاع مقدس حضور یافتند تا علم این جریان را بر افزایشته نگه دارند؛ چون این راویان زحمات بسیاری برای این عرصه کشیدند.

حجت الاسلام آبیار تصریح کرد: مراسم افتتاحیه راهیان نور 95-96 در حالی برگزار میشود که فعالان این عرصه تجدید عهدی با مقام معظم رهبری کرده و با سبک کاری و سیاستهای کاری یکدیگر آشنا میشوند.

دبیر ستاد راویان روحانی اظهارکرد: برگزاری دورههای آموزشی جهت به روز کردن فضای محتوایی و در اختیار گذاشتن منابع محتوایی جدید در افزایش بهره وری تبلیغ جهادی بسیار مهم است که این موسسه همیشه نسبت به آن اقدام میکند.

وی گفت: ستاد راویان روحانی امسال بنا دارد که مقدمه حضور موفق روحانیون در سایت دفتر تبلیغات فراهم شود؛ امسال محور برنامههای اطلاع رسانی در سایت موسسه قرارداده میشود.

حجت الاسلام آبیار تصریح کرد: گروه های تبلیغی و تخصصی در این موسسه فعالیت دارند؛ فعالیت و سطح بندی اعزام گروههای دانشجویی نیز در این مرکز می باشد.

دبیر ستاد راویان روحانی اظهارکرد: طلابی که دارای توانمندی خاصی هستند و در مراکز تخصصی مطالعات خاصی در عرصه راهیان نور و شهدای شاخص دارند در اعزامها مورد استفاده قرار می گیرند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha