جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام صفی خانی

حوزه/ معاون امور طلاب حوزه علمیه قزوین گفت: راهیان نور بهترین کار و یک حرکت بزرگ فرهنگی در راستای مقابله با تهاجم فرهنگی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام علاالدین صفی خانی در جلسه ستاد هماهنگی برنامه های راهیان نور که عصر امروز در سالن اجتماعات فرانداری قزوین برگزارشد، به حضور کاروان های راهیان نور به مناطق عملیاتی 8 سال دفاع مقدس اظهار داشت: امروز با تهدیدات بسیار گسترده فرهنگی دشمن رو به رو هستیم و در این راستا راهیان نور یکی از بهترین فرصتها برای مقابله با این تهدیدهاست.

وی خاطرنشان کرد: یکی از برنامه‌های موثر فرهنگی که به درستی واقعیت‌های دفاع مقدس، رشادت‌ها و از خودگذشتگی‌های شهدا را به نسل جوان جامعه منتقل می‌کند و از دغدغه‌های مهم و مورد توجه رهبری بوده، اردوهای راهیان نور است.

معاون امور طلاب حوزه علمیه قزوین افزود:  این گونه برنامه ها در راستای نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت است که  موجب آشنایی با  رشادت های رزمندگان دوران هشت سال دفاع مقدس خواهد شد.

وی راهیان نور را امتداد دفاع مقدس دانست و اظهار داشت : حماسه ها و ایثارگری ها و از خود گذشتگی های رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس برای نسلی که دوران دفاع مقدس و امام را ندیده ان در این حماسه بزرگ بیان می شود.

حجت الاسلام صفی خانی ادامه داد:  امروز راهیان نور به خوبی در حال ترویج هست و یکی از راه های تقابل با تهاجم فرهنگی  دشمن هم همین راهیان نور است.

وی ضمن انتقاد از عدم تخصیص بودجه برای اعزام طلاب مدارس علمیه به این مناطق، عنوان داشت: به دلیل عدم بودجه ، امسال حوزه علمیه قزوین طلاب مشتاق را به این مناطق اعزام نکرده و فقط اساتید مدارس علمیه به یادمانهای 8 سال دفاع مقدس اعزام می شوند. چنانچه بودجه ای به این منطور برای اعزام طلاب مدارسی علمیه به این مناطق تعریف شده باشد می توانیم امسال این عده افراد مشتاق را اعزام نماییم.

معاون امور طلاب حوزه علمیه قزوین به  برنامه ریزی مدون و دقیق در برنامه های ستاد راهیان نور را مورد تاکید قرار داد و اظهار داشت: شهدای ما همواره در تلاش برای آبادانی و استقلال کشور گام بر می داشتند و در هر مسئولیتی که بودند، به بهترین شکل انجام وظیفه می کردند وما مسئولین  باید ضمن تدوین یک چشم انداز منظم برای اعزام احاد مردم به مناطق 8 سال دفاع مقدس در تقویم خود داشته باشیم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha