پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
کارگاه پژوهشی

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه امیرالمومنین (ع) خرم آباد (سفیرات هدایت) از شرکت طلاب این مدرسه در کارگاه آموزشی مقاله نویسی و روش پایان نامه نویسی خبر داد.

حجت الاسلام محمد صدری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خرم آباد با اشاره به اینکه این کارگاه با هدف ایجاد انگیزه و ارتقاء فرهنگ پژوهش در بین طلاب برگزار شد، گفت: در این کارگاه طلاب پایه های مختلف تحصیلی زیر نظر حجت الاسلام کامران پنام، معاون پژوهش حوزه علمیه استان و از مدرسان روش تحقیق با آخرین روشهای مقاله نویسی و پایان نامه نویسی آشنا شدند.

وی با بیان این که خروجی حوزه علمیه باید به تحقیق و پژوهش منجر شود، خاطر نشان کرد: با برگزاری کارگاههای متعدد مقاله نویسی طلاب می توانند در ارائه آثار مکتوب و کاربردی صاحب اثر شوند.

مدیر مدرسه علمیه امیرالمومنین(ع) خرم آباد در ادامه افزود: طلاب این مدرسه با حضور در جمع دانش آموزان و کاروان های راهیان نور به ترویج فرهنگ انقلابی و تقویت روحیه ایثار و شهادت در بین نسل جوان جامعه می پردازند.

حجت الاسلام صدری در پایان دیدار طلاب این مدرسه با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه خرم آباد، برگزاری جشن انقلاب و برگزاری گفتمان های انقلابی با حضور اساتید حوزه را نیز از دیگر برنامه های دهه مبارک فجر در این مدرسه برشمرد.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha