جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام والمسلمین سید مرتضی فاطمیان

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین فاطمیان گفت: حادثه پلاسکو با تمام تلخی ها و مرارت ها، صحنه خلق حماسه و از خودگذشتگی آتش نشانانی گردید که جان شیرین خود را در راه خدمت به جامعه و مردم تقدیم نمودند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلین سید مرتضی فاطمیان، امروز در جمع طلاب مدرسه علمیه امام صادق(ع) قزوین، ضمن تسلیت حادثه پلاسکو، اظهار داشت: این حادثه با تمام تلخی ها و مرارت ها، صحنه خلق حماسه و از خودگذشتگی آتش نشانانی گردید که جان شیرین خود را در راه خدمت به جامعه و مردم تقدیم نمودند؛ قهرمانانی که با شجاعتی وصف ناشدنی برای نجات جان همنوعان خود رهسپار میدان حادثه شده و خود را در دود و آتش و آوار گرفتار نمودند.

امام جمعه شهر اقبالیه خاطرنشان کرد: فداکاری متعهدانه آتش نشانان در حادثه ساختمان پلاسکو تهران، تحسین برانگیز است و در این حادثه نشان داده شد، افرادی هستند که حاضرند برای سلامتی و نجات مردم و هم نوعان خود فداکاری کنند.

وی افزود: نوع دوستی و از خودگذشتگی این فرزندان دلاور و قهرمانان ملی که با تمام هستی خود به مصاف شعله های آتش رفتند تا با تقدیم جان خود سعی در مهار آتش و نجات جان افراد گرفتار در این ساختمان کردند، ستودنی و نام و آوازه شان تا ابد در تاریخ این کشور جاودانه خواهد ماند.

این استاد حوزه بیان داشت: آتش‌نشانان تداعی‌کننده ایثارگرانی هستند که با خلاقیت، هنرمندی و شجاعتی مثال‌زدنی، شجاعانه در کنار مدیریت زمان و مکان با نجات جان حادثه‌ دیدگان رسالت خطیر خود را انجام می‌دهند.

وی ادامه داد: آتش‌نشانان انسان‌های وارسته، پراحساس و از مسؤولیت‌پذیری بسیاری برخوردار بوده، این انسان های ارزشمند در جامعه بر اساس علاقه و حس درونی خود این راه پر خطر  را انتخاب کرده و در این شغل با تمام توان به مردم خدمت  می کنند.

حجت الاسلام والمسلمین فاطمیان بیان داشت: حادثه ساختمان پلاسکو به میدان ایثار، شهادت و از خود گذشتگی تبدیل شده و نشان داد آتش‌نشانان چه خدمات ارزشمندی به همنوعان خود می‌کنند.

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha