جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام والمسلمین فرجی- جلسه شورای معاونان حوزه کاشان

حوزه/ مدیر حوزه علمیه کاشان با بیان اینکه آتش نشانان ایثارگرانی هستند که آسایش خود را برای آسایش دیگران از دست می دهند، گفت: آتش نشانان آرامش و سلامتی خود را برای آرامش و سلامتی مردم هدیه می کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین منصور فرجی،  امروز در جلسه شورای معاونین حوزه علمیه کاشان با تسلیت حادثه تلخ و اندوهبار ساختمان پلاسکو و به شهادت رسیدن آتش نشان غیور و دلاور، نقش آتش نشانان در کمک به آسیب دیدگان را بی بدیل دانست و گفت: دیگر اقشار جامعه شاید در حین کار در سال یک یا دوبار با خطر مواجه شوند، اما آتش نشانان در تمام دوران زندگی کاری خود هر روز با خطرات مختلفی مواجه هستند.

وی با بیان اینکه آتش نشانان ایثارگرانی هستند که آسایش خود را برای آسایش دیگران  از دست  می دهند،  افزود: آتش نشانان آرامش و سلامتی خود را برای آرامش و سلامتی مردم هدیه می کنند.

مدیر حوزه علمیه کاشان، حضور آتش نشانان در صحنه های مختلف همانند ساختمان پلاسکو را درس عبرت برای دیگران دانست و افزود: واقعه آتش سوزی پلاسکو نشان داد که آتش نشانان در همه عرصه ها و سخت ترین شرایط با از دست دادن جان گرانبهای خود در صحنه هستند .

حجت الاسلام والمسلمین فرجی با قدردانی از جانفشانی آتش نشانان و کلیه نیروهای امداد و نجات در حادثه پلاسکو، گفت: همه باید قدردان این عزیزان تلاشگر بوده و با خانواده های این عزیزان نیز همدردی کنیم.

وی به نقش دیگر نیروهای امداد و نجات در حادثه ناگوار پلاسکو نیز اشاره کرد و افزود: درتمام مراحل زندگی باید قدردان شغل های سخت جامعه همچون آتش نشانان، پزشکان، پلیس، نیروهای انتظامی، پرستاران و کارگران زحمتکش که در سخت ترین شرایط در معادن، بیابان ها  و کارخانجات زحمت می کشند، باشیم.

مدیر حوزه علمیه کاشان، آتش نشانی را از سخت ترین شغل های جامعه دانست و گفت: با توجه به اینکه تاکنون حضور آتش نشانان در صحنه های خیلی خطرناک و آسیب زا (پلاسکو) ندیده ایم، باید قدردان زحمات آنها بوده و برای سلامتی آنها دعا کنیم . 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha