شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
تشییع شهدای آتش نشان

​حوزه/ با حضور شخصیت ها، مسئولان ارشد کشوری و اقشار مختلف مردم، مراسم تشییع پیکر شهدای آتش نشان سانحه پلاسکو در مصلی بزرگ امام خمینی(ره) تهران برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از تهران، مراسم تشییع پیکر شهدای آتش نشان سانحه پلاسکو، از ساعت 8:30 صبح امروز و با حضور مسئولان ارشد کشور و اقشار مختلف مردم، در محل مصلی بزرگ امام خمینی(ره) تهران آغاز شد.

حضور مردم در این مراسم به اندازه ای گسترده است که علاوه بر فضای مصلی امام خمینی(ره) تهران، خیابان های بهشتی تا تقاطع مفتح و همچنین تقاطع مفتح تا خیابان مطهری مملو از جمعیتی شده که برای مراسم وداع با پیکر آتش نشانان جان برکف حضور پیدا کرده اند.

از جمله شخصیت ها و مسئولان کشور که در این مراسم حضور یافته اند، می توان به حضور حجت الاسلام و المسلمین محمد محمدی گلپایگانی رئیس دفتر مقام معظم رهبری، آیت الله آملی لاریجانی رئیس قوه قضائیه، دکتر علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی، محمدرضا رحمانی فضلی وزیر کشور و بسیاری دیگر از اعضای هیئت دولت، مسئولان استانی و شهری تهران و ... و همچنین برخی از شخصیت های حوزوی از جمله آیت الله امامی کاشانی، حجت الاسلام و المسلمین ابوترابی فرد و ... اشاره کرد.

بسیاری از آتش نشانان نیز با لباس فرم در این مراسم حضور یافته تا یاد و خاطره شهدای سانحه پلاسکو را گرامی بدارند.

بعد از انجام مراسم مدیحه سرایی توسط حاج محمدرضا طاهری از مداحان کشور، نماز میت بر پیکر شهدای آتش نشان نیز، به امامت آیت الله امامی کاشانی امام جمعه موقت تهران اقامه شد.

پیکر شهدای آتش نشان پس از تشییع توسط مردم قدرشناس ایران اسلامی در خیابان های بهشتی و مفتح در شهر تهران، به سمت بهشت زهرا منتقل خواهد شد تا در قطعه 50 این آرامستان و در کنار مزار شهدای گمنام هشت سال دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم، به خاک سپرده شوند.

313/29

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha