پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام حسین حسامی - معاون تبلیغ وآموزشهای کاربردی حوزه علمیه کاشان

حوزه/ معاون تبلیغ حوزه علمیه کاشان با تاکید بر ضرورت تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی، از اعزام روحانیون به مدارس، روستاها و دیگر مراکز، در دهه فجر خبر داد.

حجت الاسلام حسین حسامی، معاون تبلیغ حوزه علمیه کاشان در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کاشان، با تاکید بر ضرورت تبیین دستاوردهای انقلاب، گفت: 60 نفر از روحانیون به منظور تبیین آرمانهای حضرت امام(ره) و انقلاب اسلامی، به نقاط مختلف کاشان از جمله مدارس، مساجد و حسینیه های روستاها و شهرهای تابعه کاشان اعزام می شوند.

وی با بیان این که از تمام ظرفیت‌های مبلغین حوزه علمیه کاشان برای تبیین آرمانهای امام(ره) و انقلاب، در دهه فجر، استفاده خواهد شد، گفت: ارائه محصولات فرهنگی درقالب سی دی، کتاب، مجله و بسته‌های آموزشی، به منظور تبیین آرمان های انقلاب در اختیار مبلغین اعزامی به روستاها قرار خواهد گرفت تا در ایام دهه فجر میان مردم توزیع شود.

معاون تبلیغ وآموزشهای کاربردی حوزه علمیه کاشان خاطرنشان کرد: این معاونت در طول سال نیز، در قالب گروه های تبلیغی، طرح هجرت و مدارس امین، با اعزام مبلغین دینی فعالیت های تبلیغی خوبی را در سطح مدارس، روستاها و شهرهای کاشان به عمل می آورند.

وی با اشاره به حضور مبلغین دینی درمراسم 22 بهمن در سطح روستاها و شهرها افزود: جمعی از طلاب حوزه علمیه این شهرستان، در قالب مبلغین دینی، علاوه بر تشویق مردم به منظور ضرورت شرکت در انتخابات سال آینده، فعالیت‌های گسترده‌ای را در زمینه های قرآنی و روایات اهل بیت(ع) به منظور جلوگیری از نفوذ دشمن در سطح روستاها و شهرها به عنوان رسالت اصلی خود به اجرا می گذارند.

وی برگزاری کلاس های تبیین جلوگیری از نفوذ دشمن از نظر محتوایی و روشی را از دیگر اقدامات معاونت تبلیغ حوزه علمیه کاشان دریک سال گذشته برشمرد و یادآورشد: مبلغینی که به روستاها و شهرهای تابعه کاشان اعزام می شوند، وظیفه دارند علاوه بر تبیین آرمان های انقلاب، در راستای انقلابی بودن فریاد گرحق باشند.

حجت الاسلام حسامی، از وجود 20مبلغ دینی ثابت در20مدرسه آموزش و پرورش این شهرستان که تحت نظر طرح مدارس امین می باشند خبرداد و گفت: خوشبختانه تعداد  مبلغین دینی طرح مدارس امین درسال جاری به 40 نفر افزایش یافته است.

وی همچنین از حضور 10مبلغ دینی درحسینه ها و پایگاه های بسیج و 10 نفر در روستاها و مدارس منطقه اردهال کاشان خبرداد و گفت: علی رغم این‌که به مبلغین دینی بیشتری در روستاها و شهرها نیاز داریم، ولی به دلیل کمبود بودجه، توان جذب مبلغین دینی بیشتری را نداریم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha