دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حجت الاسلام حسینعلی قاری - مدیر مدرسه علمیه حضرت ولی عصر(عج) قمصر کاشان

حوزه/ حجت الاسلام قاری، از برگزاری یادواره شهدای روحانی قمصر کاشان، همزمان با ایام الله دهه مبارکه فجر خبر داد.

حجت الاسلام حسینعلی قاری، مدیر مدرسه حضرت ولیعصر(عج) قمصر، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کاشان، با تبریک سی و هشتمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، گفت: با توجه به این‌که یکی از رخدادهای مهم تاریخ ایران، پیروزی انقلاب اسلامی و استقرار نظام جمهوری اسلامی ایران به رهبری امام راحل و با حمایت  مراجع تقلید، علما و مردم ایران بوده است، وظیفه داریم از نقشی که روحانیون و طلاب حوزه‌های علمیه، در برپایی این نظام داشته‌اند، یاد کرده و آموزه های لازم را به نسل سوم و چهارم انقلاب منتقل کنیم.

وی به نقش روحانیون و حوزه‌های علمیه در پیروزی، حفظ و تداوم انقلاب اسلامی ایران اشاره کرد و ابرازداشت: طلاب حوزه‌های علمیه باید برای رشد و شکوفایی اهداف انقلاب در زمینه های دینی، فرهنگی، اعتقادی، اقتصادی، اجتماعی و سیاسی در بین جامعه، همانند سال های آغازین نهضت، تلاش جدی داشته باشند. 

حجت الاسلام والمسلمین قاری یاد آورشد: همان‌طور که امام راحل فرمودند، باید این انقلاب را به جهان صادرکنیم، ما هم وظیفه داریم در مقطع فعلی، دستاوردهای حکومت دینی، که حاصل زحمات پیامبر عظیم‌الشان اسلام(ص) و ائمه معصومین(ع) باشد را، در راستای تربیت انسان‌های سعادت‌مند، همراه با امنیت و آسایش، برای جهانیان تبیین کنیم .

مدیر مدرسه علمیه حضرت ولی عصر(عج) قمصر، همچنین با تشریح اجرای برنامه های متنوع در دهه مبارک فجر، از اعزام  بیش از 10 نفر از طلاب این شهرستان به روستاهای تابعه، به منظورتبیین آرمان‌های امام راحل و انقلاب اسلامی خبر داد و افزود: دیداربا خانواده معظم شهدای روحانی وطلبه، برگزاری مسابقات ورزشی دررشته های فوتبال و والیبال، دوره حفظ سوره فجر برای کلیه طلاب، تجلیل ازفعالین فرهنگی مدرسه، برگزاری جشن ملی پیروزی انقلاب و شرکت در راهپیمایی 22بهمن، ازمهمترین برنامه های این مدرسه در دهه مبارک فجر خواهد بود.

وی با بیان این که برگزاری یادواره بیش از 11شهید روحانی و طلبه مدرسه علمیه حضرت ولی عصر(عج) قمصر نیز، از مهمترین برنامه های دهه مبارک فجر در این شهرستان می باشد، گفت: یادواره شهدای طلبه و روحانی شهر قمصر کاشان، با حضور علما، روحانیون، خانواده معظم شهداء، مدیران، اساتید و طلاب مدارس علمیه و مسئولین منطقه کاشان، در ایام الله دهه مبارک فجر برگزار می شود.

شایان ذکراست مدرسه حضرت ولیعصر(عج) قمصر کاشان، با تقدیم 11شهید و تعداد زیادی ایثارگر، در پیروزی انقلاب اسلامی ایران، نقش داشته است. 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • حسین منیدری IR ۰۴:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۵
    0 0
    با آرزوی سلامت و توفیق روز افزون برای حاج آقای قاری، مدیری دلسوز ،استادی گرانقدر و ارزشمند ،صبور و وارسته، که واقعا حق پدری به گردن ما طلاب دارند.