پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
مدافعان حرم

حوزه/ یادواره شهدای مدافع حرم استان قم همزمان با سالگرد شهدای عملیات شکست حصر شهرک های نبل و الزهرای سوریه سیزدهم بهمن ماه در قم برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، سرهنگ رستمعلی رفیعی، رئیس ستاد برگزاری این یادواره طی سخنانی در نشست خبری که ظهر امروز در ساختمان شهید آیت الله سعیدی برگزار شد، اظهار داشت: سردار آبنوش ، معاون هماهنگ کننده قرارگاه خاتم الانبیا(ص) در این مراسم که بعد از نماز مغرب و عشا در مجتمع امام خمینی (ره) گلزار شهدای علی بن جعفر(ع) برگزار می شود به ایراد سخن خواهد پرداخت و حاج سید رضا نریمانی از اصفهان به اجرای برنامه مداحی می پردازد.

وی با اشاره به عظمت جایگاه رفیع شهدای مدافع حرم گفت: اگر ما به دنبال اسلام حقیقی هستیم باید راه و مرام این شهدای والا مقام را دنبال کنیم که به تعبیر رهبر معظم انقلاب حضرت امام خامنه ای عزیز، هم مجاهدت کردند و هم دراین راه اجر و ثواب هجرت را بُردند.

این فرمانده سال های دفاع مقدس همچنین افزود: شهدای مدافع حرم عزت و افتخار واقعی را برای ما به ارمغان آوردند و برگزاری این یادواره ها بیش از آن که تجلیل از مقام آن ها باشد، یادآوری برای خود ماست که راه را گم نکنیم.

وی اضافه کرد: بر اساس فرمایش صریح مقام معظم رهبری، اگر دفاع بیرون از مرزها نبود  و این شهدای مدافع حرم جان فشانی نمی کردند، الان باید در کرمانشاه و همدان جلوی دشمنان صف آرایی می کردیم.

رئیس ستاد یادواره شهدای مدافع حرم همچنین بیان داشت: دیدار با آیت‌الله العظمی نوری همدانی و نیز آیت‌الله اعرافی، دیدار با خانواده‌های شهدای زینبیون و فاطمیون، غبارروبی از مزار شهدای فاطمیون و زینبیون، دیدار با هیئات مذهبی استان قم، تهیه ویژه‌نامه‌ای با عنوان مجاوران کریمه-مدافعان عقیله، اجرای گروه سرود سفیران انقلاب و چندین برنامه متنوع دیگر از دیگر برنامه های ستاد یادواره در این ایام می باشد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha