جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
فخرالدینی

حوزه/ رئیس ستاد بزرگداشت سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از تشکیل قریب به ۴۰ کمیته تخصصی و اجرای بیش از ۴ هزار برنامه مردم محور در دهه فجر خبر داد.

حجت الاسلام محمد فخرالدینی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در یزد اظهار کرد: ۱۰۰ برنامه اصلی بزرگداشت سی و هشتمین سالروز پیروزی انقلاب برای برگزاری برنامه های جشن های دهه فجر در سطح استان یزد برگزار می شود و  24 کمیته تخصصی در مرکز استان و 14 تا 18 کمیته نیز در هر شهرستان برای این منظورتشکیل شده است.

وی با تأکید بر برگزاری مردمی برنامه های یوم الله دهه فجر، خاطرنشان کرد:  بیش از یک هزار ستاد مردمی در قالب کمیته ها فعالیت خواهند کرد و افزون بر چهار هزار برنامه در بخش های مختلف توسط کمیته های مختلف در مجموع با مشارکت گسترده آحاد مردم برگزار می شود.

رئیس ستاد بزرگداشت ایام الله دهه فجر استان یزد در خصوص راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن گفت: امسال مردم انقلابی و ولایت مدار یزد همچون سال های گذشته در 70 نقطه استان آیین باشکوه راهپیمایی یوم الله 22 بهمن را برگزار می کنند.

حجت الاسلام فخرالدینی با گرامیداشت یاد خاطره حضرت امام خمینی (ره) و شهدای والامقام ، یکی ازبرنامه های شاخص استان یزد در این ایام را میثاق با شهدا و گلباران گلزارهای شهدا در نقاط مختلف استان توسط مردم و مسئولان عنوان کرد.

 وی، همچنین دهه مبارک فجر را فرصت خوبی برای تشریح و تبیین دستاوردهای نظام و انقلاب و خدمات دولت توسط خدمتگزاران نظام دانست.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در خصوص پروژه هایی که هر سال به برکت این ایّام افتتاح می شود اذعان کرد: قریب به 418 پروژه عمرانی به ارزش ریالی بیش از 20هزار میلیارد ریال در مرکز استان و شهرستان ها افتتاح و یا راه اندازی می شود.


انتهای پیام ۳۱۳/۴۷

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha