پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
کربابادی

روحانی بحرینی گفت: در بحرین راهپیمایی های گسترده بر گزار می شود و چنانچه انتظار می رفت مردم صدای علما را پاسخ دادند و جوانان غیور و انقلابی بحرینی مشتاقانه ندای علما را لبیک می گویند ...نظام آل خلیفه برنامه عقلانی ندارد و حتی ممکن است از این اقداماتی هم که انجام می دهد پا را فراتر بگذارد، بویژه با هدایت عربستان سعودی که می خواهد شیخ عیسی قاسم را بازداشت و یا تبعید کند..

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، با گذشت حدود 8 ماه از صدور حکم سلب تابعیت از جناب آیت الله شیخ عیسی قاسم روحانی و از رهبران برجسته بحرینی توسط رژیم آل خلیفه و اعتراضات سراسری ملت بحرین که در این مدت بر حمایت و دفاع از جان ایشان و تحصن در اطراف منزل شیخ اقدام کردند رژیم آل خلیفه همچنان بر اجرای این حکم و سرکوب ملت مظلوم بحرین پافشاری می کند .

حجت الاسلام و المسلمین شیخ علی کربابادی فعال سیاسی و روحانی بحرینی با اشاره به آخرین تحولات بحرین و نقشه های آل خلیفه علیه ملت و رهبر برجسته دینی شیخ عیسی قاسم در گفت و گو با سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه  گفت : در واقع برنامه ها و اقدامات کور کورانه آل خلیفه به طور صریح از سر بصیرت و درایت نیست؛ از این رو صدور حکم سلب تابعیت ازجناب شیخ عیسی قاسم تنها به دست نظام آل خلیفه انجام نشد بلکه این حکم از سوی عربستان سعودی و در راستای تعرض به جناب آیت الله شیخ عیسی قاسم صادر شده است.

وی ادامه داد: همچنین این حکم از سوی دولت های استکباری بویژه بریتانیا حمایت می شود. دولت بریتانیا به طور قطعی و واضح همکاری با برخی افراد و عوامل امنیتی در تعقیب جوانان بحرینی در روستاها و مناطق مختلف بحرین دارد.

روحانی بحرینی با اشاره به نقش رژیم صهیونیستی در حمایت از این حکم گفت: علاوه بر این، نقش رژیم صهیونیستی در این توطئه به شکل واضح و روشن مشخص است. بویژه در روزهای اخیر به طور همه جانبه توجه خاصی بر اجرای طرح بقای رژیم صهیونیستی در منطقه از طریق ارتباط با حکومت های عربی خلیج فارس شده است.این ارتباط مسیر و برنامه ای است برای دولتهای عربی و رژیم صهیونیستی که تلاش می کنند، افراد و عناصر و نیروهای مهم در امت اسلامی را هدف قرار دهند، که یکی از این نیروهای تاثیر گذار در کشور ما بحرین آیت الله شیخ عیسی قاسم است.

هرگونه اقدام احمقانه ای از آل خلیفه انتظار می رود

حجت الاسلام کربابادی با بیان اینکه هر گونه اقدام احمقانه ای از سوی آل خلیفه انتظار می رود، گفت: روشن است که هیچ هوشیاری و بصیرتی برای رژیم آل خلیفه متصور نیست که از این خواب غفلت بیدار شود؛ چراکه نظام آل خلیفه برنامه عقلانی ندارد و حتی ممکن است از این اقداماتی  هم که انجام می دهد پا را فراتر بگذارد، بویژه با هدایت عربستان سعودی که می خواهد شیخ عیسی قاسم را بازداشت و یا تبعید کند و یا به زور ایشان را از منزلشان بیرون بکشند. البته مقابله با این اقدامات به مردمی که داوطلبانه از شیخ عیسی حمایت می کنند موکول شده است.

وی خاطر نشان کرد: اما به مشیت خداوند و حفاظت الهی مردم همواره در این توطئه ها با مشارکت و همکاری یکدیگر از جان جناب شیخ عیسی قاسم حمایت می کنند و مانع هرگونه آزار و اذیت از طرف نیروهای حکومت و یا نیروهای بیگانه حامی حکومت آل خلیفه می شوند.

جوانان کفن پوش بحرینی ندای علما را لبیک گفتند

 

کفن پوشان بحرینی ندای علما را لبیک گفتند

روحانی بحرینی با اشاره به حکم مراجع تقلید برای دفاع کفن پوشان از جان شیخ عیسی گفت: علما و مراجع و بزرگان طوائف بویژه جناب آیت الله سید کاظم الحائری و آیت الله شیخ جعفر سبحانی و افراد دیگر به غیر از این دو بزرگوار و سایر علمای اعلام و بزرگان در سخنرانی هایشان و توصیه هایشان مردم را به دفاع از شیخ عیسی قاسم در اطراف منزل ایشان و حمایت از وی دعوت کردند و به تعبیر جناب مرجع عالیقدر آیت الله الحائری دفاع از جان شیخ عیسی قاسم تا حد مرگ انجام می شود . همچنین علمای بحرین ملت را به پوشیدن کفن در راه دفاع از شیخ عیسی قاسم دعوت کردند و این برنامه از روز یکشنبه تا دوشنبه شب ادامه دارد و مردم  در تمام مناطق بحرین و تمام مساجد راهپیمایی می کنند .

فعال سیاسی بحرینی با اشاره به حضور گسترده مردم در حمایت از شیخ عیسی قاسم گفت: در بحرین راهپیمایی های گسترده بر گزار می شود و چنانچه انتظار می رفت مردم صدای علما را پاسخ دادند و جوانان غیور و انقلابی بحرینی مشتاقانه ندای علما را لبیک می گویند و خواهان مقاومت و مقابله و قیام علیه نظام آل خلیفه هستند. علاوه بر خطابه ها و دعوت های علما جنبش های انقلابی در بحرین نیز مردم را به دفاع از شیخ عیسی قاسم دعوت کردند و از خداوند می خواهیم حماقت های این حکومت علیه جوانان انقلابی و برخوردهای سخت آنها با جوانان بحرینی بی اثر شود .

 

جوانان کفن پوش بحرینی ندای علما را لبیک گفتند

وی تصریح کرد:  این نظام به دنبال برنامه های احمقانه گذشته اش در مناطق الدراز ،میدان الفدا و محله الشباب است که یکی از جوانان انقلابی را به شهادت رساند که این شهید تا لحظه مرگ در مسیر مقاومت بود. مردم در راستای فرمایشات علما و پیروی از رهبران دینی خود و در دفاع از جناب شیخ عیسی قاسم در حالی که کفن پوش هستند امشب در بحرین تظاهرات می کنند.

ورود نظامیان رژیم صهیونیستی برای سرکوب ملت بحرین

روحانی بحرینی با اشاره به ورود تعدادی از نظامیان رژیم صهیونیستی به خاک بحرین در روز های اخیر گفت: معتقدم این موضوع پیام و حاوی برنامه مشترکی است که چندی پیش نیز در قالب سفر و دیدار تعدادی از صهیونیست ها به عنوان تجار از بحرین صورت گرفت. در حالی که این افراد شخصیت های متعصب صهیونیستی بودند که در سخنرانی هایشان مدعی تثبیت و جود رژیم غاصب صهیونیستی در فلسطین بودند.البته این برنامه های فرعی در جهت تقویت رژیم صهیونیستی است. اما موضوع ورود برخی از افراد نظامی متجاوز به داخل بحرین موضوعی است که طمع کاری این رژیم را مشخص می کند این برنامه ها در راستای برنامه مشترکی است که با همکاری نظام آل خلیفه محقق شده و این حکومت همواره مورد حمایت بیگانگان بویژه رژیم صهیونیستی بوده است.

روحانی انقلابی بحرینی گفت: رژیم صهیونیستی زمانی به دنبال ترساندن و دخالت و ارعاب در امور مسلمان ها بود ، البته این اقدامات اسراییل علیه امت اسلامی خیلی طولانی نخواهد بود، چرا که برنامه های دقیقی علیه رژیم صهونیستی وجود دارد . انتظار داریم در آینده این رژیم صهیونیستی غاصب بعد از آنکه وجوش در منطقه و در غرب آسیا تهدیدی علیه ملت های اسلامی بود از طرف هم پیمانان مقاومت،حزب الله، و جنبش های مقاومت و به وطور صریح از طرف نظام جمهوری اسلامی ایران مورد تهدید واقع شود .

فعال سیاسی بحرینی در پایان گفت: معتقدم در آینده این رژیم غاصب به دنبال انتقام از خاورمیانه و دولت های عربی خلیج فارس که همواره بر حمایت خارجی اتکا داشتند ،باشد و با قدرت بیشتر افراد مزدور و بازرس های بیشتری را به این کشورها اعزام کند چنانچه در روزهای اخیر به طور آشکار شاهد چنین اقداماتی بودیم.

 

گفت و گو از وجیهه سادات حسینی

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha