جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
نشست مشترک حوزه خواهران و ستاد اقامه نماز استان یزد

حوزه/ معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران یزد گفت: با مشارکت ستاد اقامه نماز استان یزد حرکت ارزشی بانوان «یاور نماز» در استان یزد با برگزاری دوره آموزشی آغاز می شود.

خانم مریم حسن پور، معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران یزد در حاشیه برگزاری نشست مشترک حوزه خواهران و ستاد اقامه نماز استان در گفتگو با خبرگزاری «حوزه» در یزد اظهار کرد: در این نشست مقرر شد تعداد 100 نفر از بانوان علاقه مند به اجرای طرح مشترک «یاور نماز» با هدف آشنایی جامعه با این مقوله به ویژه نسل جوان در یک دوره آموزشی تخصصی نماز شرکت کنند.

وی افزود: شرایط شرکت در این دوره آموزشی درا ابودن سوابق استادی در مدارس علمیه خواهران و نیز طلاب سال پنجم سطح دو و سطوح بالاتر حوزه هستند.

معاون فرهنگی مدارس علمیه خواهران استان یزد بیان کرد: بانوان یاور نماز پس از کسب آموزش های لازم به مؤسسات، مدارس، ادارات و مراکز برای ترویج فرهنگ نماز اعزام می شوند.

حسن پور تصریح کرد: مرحله اول این دوره آموزشی اوایل اسفند و مرحله دوم آن فروردین و اردیبهشت ۹۶ به میزبانی مدیریت حوزه استان و مدرسه علمیه فاطة الزهرا(س) اردکانبرگزار خواهد شد.

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران یزد با اشاره به سرفصل هایی این دوره آموزشی، گفت: سرفصل هایی با عناوین «نمازشناسی»، «سیمای قرآنی نماز»، «شیوه های دعوت به نماز»، «آثار و برکات نماز» و «علل ترک نماز و درمان آن» بیان می شود.

 

انتهای پیام / ۳۱۳/۴۷

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha