جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام سید محمد شریف کوهستانی

حوزه / مدیر کل تبلیغات اسلامی استان یزد گفت: با توجه به شرایط حاضر یکی از مهم‌ترین نیاز های امروز جامعه و رسالت نهادهای فرهنگی جهاد کبیر در عرصه فعالیت های فرهنگی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از یزد؛ حجت‌الاسلام سید محمد شریف حسینی کوهستانی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد، پیش از ظهر امروز در گردهمایی مدیران ادارات تبلیغات اسلامی استان که در محل سالن اجتماعات اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اشکذر برگزار شد، با گرامی داشت یاد و خاطره آتش‌نشانان فداکار در حادثه پلاسکو و با تبریک به مناسبت فرارسیدن سی و هشتمین بهار انقلاب اسلامی، گفت: این جهان مبتنی بر یک قانون و سنن الهی است که می‌توان به‌ راحتی در وجود خود انسان نیز آن را دید.

وی با بیان اینکه قطعاً عواملی در صعود و سقوط یک جامعه دخیل هستند افزود: بر همین اساس خداوند متعال درآیات قرآن بر یادآوری آن عوامل تأکید کرده است.

حجت الاسلام حسینی کوهستانی بابیان اینکه برخی از آیات قرآن کریم با توجه به زمان، خودبه‌خود تعبیر می‌شوند اظهار داشت: آیه جهاد، دفاع، هجرت و. .. ازجمله این آیات است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد ادامه داد: با توجه به شرایط حاضر یکی از مهم‌ترین کارهای مهمی که نیاز امروز جامعه به‌ویژه نهادهای فرهنگی است جهاد کبیر است.

وی بابیان اینکه امروز کشور در سطح خوبی از امنیت قرار دارد اظهار داشت: اما آنچه امروز کشور را تهدید می‌کند و مقام معظم رهبری نیز بر آن تأکید دارد موضوع جنگ نرم است.

حجت الاسلام حسینی کوهستانی اظهار داشت: در شرایط حاضر باید عموم مردم به‌ویژه دستگاه‌های فرهنگی در جهادی کبیر به مقابله با توطئه‌های دشمنان در حوزه جنگ نرم بپا خیزند.

انتهای پیام/313/23 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha