جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تصاویر محفل انس با قرآن در یزد

حوزه / عضو گروه کریمه اهل بیت(س) در محفل انس با قرآن در یزد گفت: در دومین اجرا، زمانی که از مقام معظم رهبری سؤال کردم آقا آیا از اجرای گروه رضایت دارید، فرمودند "من صدرصد از اجرای شما راضی هستم و امیدوارم که این حرکت راهی برای انجام بیشتر این گونه اجراهای معنوی از سوی روحانیون و طلاب باشد".

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از یزد؛ شب گذشته به مناسبت ایام الله دهه فجر و در آستانه میلاد باسعادت حضرت زینب(س)محفل انس با قرآن از سوی حوزه علمیه یزد، در حسینیه شهید صدوقی برگزار گردید.

ابتدای جلسه با دعای روح بخش توسل توسط حجت الاسلام سلم آبادی از مداحان اهل بیت(ع) آغاز شد و برنامه با پخش کلیپی از بیانات مقام معظم رهبری در خصوص تلاوت قرآن و اهمیت و تاثیر آن در جامعه ادامه یافت.

سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین سید جواد آیت اللهی امام جمعه موقت یزد و همچنین قرائت مجلسی توسط حجج اسلام متانت و معتمدی از روحانیون قاری کشور از دیگر برنامه های این مراسم معنوی بود.

همچنین در این مراسم همخوانی سوره کهف توسط گروه کریمه اهل بیت از شهر مقدس قم و مولودی خوانی حجت الاسلام حائری از مرثیه خوانان حرم حضرت معصومه(س) انجام گرفت.

در ادامه جلسه، حجت الاسلام معتمدی از روحانیون قاری و عضو گروه همخوانی کریمه اهل بیت(س) به بیان خاطره ای از دیدار خود با رهبر معظم انقلاب و همخوانی این گروه پرداخت و گفت: در سال هایی که این گروه مشغول به فعالیت است، سعادت دو همخوانی را در نزد مقام معظم رهبری پیدا کردیم که در اولین اجرا، حضرت آقا از این که چندین روحانی در زمینه قرآن فعالیت دارند، ابراز خرسندی کردند و ما را برای انجام فعالیت بیشتر در زمینه قرآن تشویق کردند.

وی ادامه داد: در دومین اجرا، زمانی که از مقام معظم رهبری سؤال کردم که آقا آیا از اجرای گروه رضایت دارید، فرمودند: من صدرصد از اجرای شما راضی هستم و امیدوارم که این حرکتی که آغاز کرده اید راهی برای انجام بیشتر این گونه اجراهای معنوی از سوی روحانیون و طلاب باشد.

انتهای پیام/313/23

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha