چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
انس باقران

حوزه / همزمان با ایام فاطمیه (س) و با حضور قاریان ممتاز کشوری ، روحانیون ، مدیران ، اساتید و طلاب حوزه علمیه، محفل انس با قرآن در مدرسه علمیه آیت الله العظمی مدنی کاشانی (ره) برگزارشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کاشان ، حجت الاسلام دستاران در ابتدای این مراسم  با تسلیت  سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س)، به نقش بسیار اثرگذار قرآن در زندگی انسانها اشاره کرد و گفت : برگزاری این محفل می تواند موجب انس بیشتر طلاب و محور قرارگرفتن آن در زندگی آنها باشد.

وی ، به روایاتی از حضرت زهرا(س) درخصوص اهمیت دادن به قرآن اشاره کرد و گفت : حضرت زهرا(س) تاکید بسیار زیادی به تلاوت قرآن ، نگاه به چهره حضرت رسوال الله (ص) و انفاق در راه خدا داشتند.

مسئول قرآن و عترت حوزه علمیه کاشان ، با تاکید بر پیروی طلاب حوزه های علمیه از الگوی به تمام معنای حضرت زهرا(س) گفت : سرمشق گرفتن و انس با قرآن در زندگی روزمره  طلاب افتخار بزرگی است که باید قدرش را بدانند.

وی،  با اشاره به ‌ضرورت برگزاری محافل انس با قرآن کریم خاطرنشان کرد : برگزاری محافل انس با قرآن در کشور، سبب آشنایی هر چه بیشتر نوجوانان و جوانان با کلام الهی و ترویج فرهنگ قرآنی در جامعه می‌شود.

حجت الاسلام دستاران با اشاره به تدوام برگزاری محفل انس با قرآن در کلیه مدارس علمیه  شهرستانهای کاشان ، آران و بیدگل ، نطنز و نراق  در مناسبت های مختلف افزود : درک آیات قرآن موجب پدید آمدن معرفت و پیروی انسان‌ها از دستورات الهی و رهنمودهای ولایت‌فقیه در جامعه خواهد شد.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha