جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
طرح جهاد تربیتی اخلاقی

حوزه/ معاون تهذیب حوزه علمیه آذربایجان غربی از برگزاری چهارمین دوره طرح جهاد تربیتی اساتید و مدیران مدارس استان خبر داد و گفت: این طرح اسفند ماه اجراء می شود.

حجت الاسلام حمید ارشاد در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در ارومیه، با اشاره به برگزاری جلسه بررسی نقش تربیتی و تهذیبی اساتید، اظهار داشت: علاوه بر آن در چند روز گذشته راهکارهای تبیین آداب اسلامی در بین طلاب مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

معاون تهذیب حوزه علمیه آذربایجان غربی افزود: با توجه به اینکه اساتید و طلاب بیشترین زمان را با هم سپری می کنند، لذا اساتید باید به لحاظ علمی، تزکیه ای و تربیتی با طلبه ها کار کنند.

حجت الاسلام ارشاد ادامه داد: پیش از آغاز کلاس درسی در حوزه علمیه استان، تلاوت قرآن، بازگویی مثال های قرآنی و گفتن سیرت بزرگان دین به مناسبت های مختلف در دستور کار قرار می گیرد.

وی از اجرای چهارمین دوره طرح جهاد تربیتی اساتید و مدیران مدارس علمیه استان خبر داد و گفت: این طرح اسفند ماه اجراء می شود.

حجت الاسلام ارشاد با اشاره به برگزاری هفتمین دوره آموزش تخصصی مشاوره اسلامی، تصریح کرد: این برنامه پنجشنبه هفته جاری با حضور 30 نفر از مدیران، معاونان و اساتید خواهر و برادر استان، با موضوع مدیریت عواطف و غرایز با حضور حجت الاسلام و المسلمین حصاری، در مدرسه الزهرا(س) برگزار می شود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha