جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام والمسلمین محمود رجبی

حوزه/ استاد حوزه: حراست از نظام و انقلاب اسلامی نیاز به حفظ و تقویت روحیه انقلابی در جامعه و به ویژه در بین نسل جوان دارد.

حجت الاسلام و المسلمین محمود رجبی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» ضمن گرامیداشت سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ابراز داشت: تکریم چنین ایام اللهی بی شک مایه امیدواری و نشاط دلبستگان به انقلاب اسلامی و از آن سو خشم و غضب دشمنان و بدخواهان انقلاب اسلامی در دنیاست.

وی افزود: آنچه ضرورت دارد این که با مرور خاطرات و زنده نگه داشتن دوران ظفرمند انقلاب، مردم همیشه به یاد داشته باشند که این انقلاب به آسانی پیروز نشد و همین مساله باعث می شود که مردم مانند آن دوران همواره و تحت هر شرایطی با استقامت و مقاومت مضاعف در صحنه دفاع از اسلام و انقلاب اسلامی حضور داشته باشند.

قائم مقام موسسه امام خمینی (ره) ادامه داد: این انقلاب و به خصوص ایام الله دهه فجر به همان میزان که برای جبهه خودی و حامیان نظام اسلامی ، اُمیدزاست به همان نسبت برای دشمنان سخت و عذاب آور است چه آن که انقلاب اسلامی ایران به رهبری حضرت امام (ره) مانور اقتدارآمیز دین باوران و حق مداران در برابر نظام سلطه و چپاولگران عالم بود.

وی در خاتمه بیان داشت: یکی از ضروری ترین کارها برای این که ارزش ها و آرمان های انقلاب اسلامی همچنان زنده و پویا باشد این است که ما نگاه و رویکرد انقلابی امام راحل و مقام معظم رهبری را برای نسل جدید به خوبی تبیین کنیم تا آن شاخصه ها و مولفه های حفظ انقلاب و تداوم آن از یادها نرود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha