جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام واعظ موسوی

حوزه/ لبیک به ندای رهبری و حضور با شکوه آحاد ملت ایران اسلامی در راهپیمایی ۲۲ بهمن نشان خواهد داد انقلاب، مربوط به قشر و جناح خاصی از جامعه نیست.

حجت الاسلام والمسلمین واعظ موسوی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» با اشاره به روز 22 بهمن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی گفت: 22 بهمن روز بسیار بزرگی  است و لازم است در این روز با حضور حداکثری خود یاد امام راحل و خاطره همه شهداء و دلدادگان به اسلام و تشیع را زنده نگه داشت.

استاد حوزه افزود: امسال با توجه به حساسیتی که وجود دارد و منتخب جدید آمریکا تهدیدها  را متوجه همه کشورهای اسلامی خصوصا نظام مقدس جمهوری اسلامی کرده،  به همین دلیل مردم ولایتمدار ایران اسلامی مانند سالهای گذشته و بلکه پرشکوهتر از دیگر سالها، وظیفه خود می دانند تا با حضور مسئولانه در روز 22 بهمن، مشت محکمی بر یاوه گویی های امریکا و ایادی آنها بزنند.

رئیس انجمن ارتباطات و تبلیغ حوزه علمیه قم عنو ان کرد: مردم با حضور خود نشان خواهند داد هر موقع مسئله نظام و انقلاب در میان باشد به ندای رهبری لبیک می گویند و در صحنه حاضر خواهند بود.

حجت الاسلام والمسملین واعظ موسوی گفت: لبیک به ندای رهبری و حضور باشکوه آحاد ملت ایران اسلامی نشانه این  خواهد داد، انقلاب مربوط به قشر و جناح خاصی از جامعه نیست بلکه متعلق به همه است و هر زمانی انقلاب نیاز به حمایت داشته باشد مردم به میدان خواهند آمد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha