جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
آیت الله ابوالقاسم علیدوست

حوزه/ رئیس انجمن فقه و حقوق اسلامی حوزه با بیان اینکه حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن موجب شوق، نشاط و امید در جامعه می شود، گفت: البته این حضور به موازات شوق آفرینی، برای مسئولان ما مسئولیت آفرین است.

آیت الله ابوالقاسم علیدوست در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، با اشاره به فرا رسیدن ایام سالروز انقلاب اسلامی، اظهار داشت: ملت ایران به دعوت رهبر معظم انقلاب، مراجع عظام تقلید و علاقه که به انقلاب، کشور و مصالح خود دارند، در راهپیمایی 22 بهمن حضور پرشوری خواهند داشت.

وی تصریح کرد: ملت ایران همواره در صحنه های مختلف انقلاب اسلامی نشان داده که از قدرت درک و تحلیل و شعور بالایی برخوردار است.

عضو جامعه مدرسین گفت: این حرکت باشکوه متعلق به انقلاب است و نباید توسط هیچ گروه و جناحی مصادره شود. حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن موجب شوق، نشاط و امید در جامعه می شود؛ البته این حضور به موازات شوق آفرینی، برای مسئولان ما مسئولیت آفرین است؛ نه فقط برای دولت بلکه برای کل حاکمیت، مسئولیت می آورد.

وی با بیان اینکه خداوند قطعا در روز قیامت از تمام مسئولان پرسش می کند که پاسخ این حضور را چگونه دادید، اظهار داشت: مسئولان کشور در هر پست و مقامی که هستند، باید خدمت صادقانه به مردم کنند.

عضو جامعه مدرسین با اشاره به اینکه برگزاری راهپیمایی باشکوه 22 بهمن یک پیام خاص برای دشمنان خواهد داشت، گفت: رئیس جمهور جدید آمریکا و کسانی که برای ایران خط و نشان می کشند، با حضور حماسی ملت حساب کار خود را خواهند کرد.

انتهای پیام/313/33

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha