پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام علی معبودی

حوزه / حجت الاسلام والمسلمین معبودی گفت: با صدور فتوای تاریخی امام خمینی (ره)در رابطه با سلمان رشدی، موجی توفنده از امت مسلمان در مصاف با کفر پدید آمد.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین ،حجت الاسلام  والمسلمین علی معبودی ظهر امروز در جمع اعضای حلقه های صالحین بسیج طلاب و روحانیون سپاه استان و درسالروزفتوای  تاریخی حضرت امام خمینی (ره) در رابطه با نویسنده کتاب آیات شیطانی اظهارداشت: این حکم تاریخی حضرت امام خمینی (ره) در زمان خودش آثار و برکات فراوانی به همراه داشت.

وی با اشاره به تحولاتی که به سبب انقلاب اسلامی ایران در جهان رخ داد ، خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی ایران، ضربه سنگینی بر پیکره غرب وارد کرد و پایه‌های قدرت آن را سست نمود؛ از طرفی ایمان مردم مسلمان ایران و مجاهدت و پایمردی آنها و رهبری بی نظیر حضرت امام، تمام توطئه‌های غریبان را برای براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی بر باد داد.

حجت الاسلام  والمسلمین معبودی افزود: غرب که علت ناکامی خود را در برخورد با ملتی غیرتمند، اسلام و آموزه‌های مترقی اسلام می‌دانست، سعی در حمله به اسلام به عنوان روح و سرچشمه مقاومت ملل مسلمان خصوصا ملت ایران نمود و یکی از این توطئه‌ها،  انتشار کتاب آیات شیطانی به  نویسندگی سلمان رشدی بود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین خاطرنشان کرد: این کتاب با حمله به پایه‌های اعتقادی و ایمانی مسلمین و با تمسخر و استهزا و توهین به مقدسات اسلامی و توهین به قرآن کریم و حضرت رسول اکرم (ص) قصد داشت  پایه‌های دین و مذهب، و زمینه‌های نفوذ انقلاب اسلامی و هویت اسلامی را در میان جوامع اسلامی، مسدود نماید.

وی اظهار داشت: در نهایت حضرت امام (ره) با صدورحکم تاریخی خود مبنی بر ارتداد سلمان رشدی، زندگی او را تبدیل به یک جهنم نمود.

 

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha