جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
آیت الله العظمی خامنه ای _امام خمینی(ره)

حوزه/ مدیر حوزه علمیه امام خمینی(ره) هندوستان تصریح کرد: علت استمرار مسیر انقلاب اسلامی بعد از ارتحال امام راحل، رهبری آیت الله العظمی خامنه ای و ادامه راه، اندیشه ها و آرمان های بنیانگذار جمهوری اسلامی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از تهران، حجت الاسلام محمدرضا رضوی غرضی، مدیر حوزه علمیه امام خمینی(ره) هندوستان، پیش از ظهر امروز در  همایش بین المللی "امام خمینی(ره) و امت اسلامی" در هتل لاله تهران، اظهار داشت: انقلابی که با رهبری امام(ره) واقع شد، تحولی عظیم در دنیا ایجاد کرد.

وی ادامه داد: زمانی که امام فتوای قتل سلمان رشدی را صادر کرد، برخی افراد با انتقاد از آن گفتند "فتوای شما در خصوص کسی است که در ایران حضور ندارد و در کشور دیگری حضور دارد و با این فتوا ممکن است ایران تحریم شده و یا درگیر جنگ شود"، امام (ره) پاسخ دادند "آیا شما فکر می کنید من تنها مربوط به ایران هستم؟ آیا تصور دارید اگر کسی به ایران حمله کند ما مقابله می کنیم، اما اگر به اسلام و رسول ما اهانت شود، ساکت می نشینیم؟ هرگز این گونه نیست، ما فقیه اسلام هستیم نه فقیه ایران و همواره آماده ایم برای دفاع از کیان اسلام"

وی افزود این جملات امام(ره) نشان می دهد که ایشان دید بسیار وسیعی داشتند و هدف انقلابشان هم این بود که اسلام در سراسر جهان و نه تنها در ایران، عزت یابد.

 مدیر حوزه علمیه امام خمینی(ره) هندوستان در پایان تصریح کرد: علت استمرار مسیر انقلاب اسلامی بعد از ارتحال امام راحل، رهبری آیت الله العظمی خامنه ای و ادامه راه، اندیشه ها و آرمان های بنیانگذار جمهوری اسلامی است.

انتهای پیام 313/34

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha