جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
امام خمینی

حوزه /امام جمعه موقت زاهدان گفت: انقلاب امام(ره) و اندیشه های والای ایشان مجد و عظمت اسلام را بازگرداند و دست خیانت ابرقدرت ها از دامن ایران و بسیاری از کشورها را کوتاه کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تهران،حجت الاسلام و المسلمین راهداری امام جمعه موقت زاهدان در همایش امام خمینی(ره) و امت اسلامی با اشاره به نقش مرجعیت امام(ره) در تبیین آرمان های مقدس اسلام گفت: انقلاب اسلامی ایران به رهبری و مرجعیت امام خمینی بخشی از انقلاب مداوم پیامبر خدا(ص) است که تا انقلاب مهدی موعود ادامه خواهد یافت

وی افزود: امام خمینی(ره) معتقد بودند ایران سرزمین اسلام است و حفظ آن واجب و لازم می باشد. حضرت امام(ره) جهاد را راه برون رفت از خاری و ذلت کشورهای اسلامی می دانست و بازگشت به اسلام ناب را همواره توصیه می نمود.

حجت الاسلام راهداری خاطر نشان کرد: امام(ره) به عنوان یک مصلح، با اندیشه جهان وطنی از همان روزهای نخست به مبارزه علیه دیکتاتوری در نظام بین الملل پرداخت و از مستضعفان جهان برای تحقق وعده الهی دعوت نمود.

وی در پایان خاستگاه امام را هویت بخشی به اسلام ، نجات ملت های مظلوم و ایجاد وحدت در جهان اسلام عنوان کرد و گفت: انقلاب امام(ره) و اندیشه های والای ایشان مجد و عظمت اسلام را بازگرداند و دست خیانت ابرقدرت ها را  از دامن ایران و بسیاری از کشورها کوتاه کرد.

313/34

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha