پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
محفل انس با قرآن طلاب مدرسه التفاتیه قزوین

حوزه / مدیر مدرسه علمیه التفاتیه قزوین، قرآن را كامل ترين نسخه آرامش بشر خواند و گفت: قرآن کریم به عنوان کتاب هدایتگر، به ما قانون و سبک درست زندگی را می آموزد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام محسن مطهری فر، امروز در مراسم محفل انس با قر آن طلاب مدرسه علمیه التفاتیه قزوین اظهار داشت:  آموزه‌های قرآنی و توجه به مفاهیم عمیق این کتاب مقدس، یکی از روش‌های بسیار موثر تربیت معنوی است، لذا  طلاب باید بیش از پیش با این کتاب آسمانی مانوس شوند.

مدیر مدرسه علمیه  التفاتیه  قزوین با بیان این که قرآن کریم منبع فیض الهی است که  تمام تفکرات و اندیشه‌های متعالی از آن نشأت می گیرد، ابراز داشت: قرآن كريم بزرگترين معجزه پيامبراكرم(ص) است و تمام آنچه را كه بشر برای هدايت نياز داشته، در آن آمده و كامل ترين نسخه آرامش بشر است.

وی ادامه داد: امروز قرآن اصل همه امور ماست و دین به وسیله پیامبرگرامی(ص) در قالب آیات الهی جهت ارشاد و تهذیب مردم، تعلیم و بیان شده است.

حجت الاسلام مطهری فر در پایان تصریح کرد: قرائت و تلاوت سوره های قرآن آثار و برکات دنیوی و اخروی بی شماری دارد و برای هر کدام از سوره های قرآن فضائل زیادی بیان شده است.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha